24. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
alternative ting.. {{forumTopicSubject}}
er der nogen a jer som tror på sådan noget?
har nemlig altid haft ret go vikning med sten.. men så har jeg ikk brugt det i et par år da jeg tænkt a det er jo kun sten..
men nu har jeg i en md haft to rigtige urolige unger som oz har været meget trygheds søgende og mor syge så købte jeg to nye rosa kvarts til dem og har lagt dem under deres madresser de sku berolige og gi ro og kærlighed og for første gang i lang tid sov de begge med det samme jeg lagde dem og de har sovet begge som en sten hele natten uden a vågen en eneste gang og i dag er de rigtige rolige og kan godt sidde og underholde sig selv..
TILFÆLDIG måske ?? muligvis men har så mange goe erfaringer med de hjælper så tro der måske er noget om snakken..:=) om ikk andet så hjælper det ihvertfald mig meget..
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
Og så er nogen måske for noget og andre igen noget andet for har da oz prøve noget alternativt som jeg ikk syntes hjælp akupunttur har feks aldrig hjulpet mig det mindste:-)
mar 2008
Tanja har du prøvet noget som virker?
mar 2008
Altså jeg tror nu mest på sådan noget som sten og planter bruger alovea til alt fra røde numse til sòl skoldning , kamilleog lavendel til a berolige
mar 2008
alternative ting..