{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.323 visninger | Oprettet:

Quist B
Quist B
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148

De små nyttige ting man ikke kendte til.. {{forumTopicSubject}}

Sidder her til middag og fedter lidt rundt på ebay, så kan det næsten ikke undgåes at der ryger lidt i indkøbs kurven ( http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=251314256535&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 )

Og så slog det mig, internettet bugner jo med den ene og den anden nyttige genstand som man ikke lige viste man havde brug for. Så er lidt nysgerrig, hvad er i faldet over - som i ikke viste i havde brug for, men som i samtidig endte med at blive rigtig glade for.

Og her mener jeg selvfølgelig ikke Barnevogn, stofbleer, malkemaskine og alt "standard" udstyret. Men mere de små ting som er med til at gøre livet nemmere, f.eks. Sutte seler eller babyalarm med indbygget termometer.

Kom frisk med jeres råd og anbefalninger, måske man fik inspiration til noget godt

Mv.

ps. Jeg er en Mand, 33 år gammel, venter mit første barn her en af dagene, jeg arbejder i det daglige inden for restaurationsbranchen og min ynglings farve er Lilla.

Håber overstående måtte besvare evt. spørgsmål omkring min person, og tråden nu kan holdes indenfor emnet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De små nyttige ting man ikke kendte til..
  • #1   28. sep 2013 Årh, den er da også super sød smiley

• #2   28. sep 2013 Lilla er dælme også en pæn farve, og tillykke med din forestående titel. smiley
    Jeg har ikke kunne klare mig på farten uden dem her:
    smiley

profilbillede
  • Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

#3   28. sep 2013 Skal huske at sige at denne her blev nævnt i min forrige tråd, husker desværre ikke hvem der nævnte den men hvis hun ser tråden igen, kan hun sikkert fortælle lidt mere om den - hvis der er nogen som er interesseret.

(link fjernet)

Hende L.
    Det er den nemlig, og vi er så heldige at være velsignet med loft til kip, så har udset mig en skråvæg med 3 meter til toppen, hvor jeg er sikker på den kommer til at passe rigtig godt ved. (Og så er der også en dørkarm ved siden af, så der kan komme lidt års afmærkninger i denne)

• #4   28. sep 2013 Jeg faldt over newborn stolen til trip trap, og har købt sådan to til når Tvillingerne kommer. Tror vi bliver rigtig glade for dem smiley

• #5   28. sep 2013 Jeg har også en babydamper, købt i netto til 25 kr (et af deres skal sælges nu tilbud) og den har jeg brugt meget, selvom mine unger var Store. Tror den bringer glæde nu når baby skal begynde at have mad smiley

Ja, det bliver sikkert også pænt... Vi har ikke lavet baby værelse, så ikke noget specielt der..

• #6   28. sep 2013 Det gør I helt sikkert Christina, vi knuselskede vores..
    Vi havde den faktisk med rundt som et slags handysitt imens axl var lille.. Dem kan nemlig godt sidde på mange alm. Spisestustole.. Og ellers brugte vi den som skråstol med et par telefonbøger under, når vi var ude..

Vi havde ikke kunnet klare os uden Sophie produkterne fra vulli..
    Axl elsker stadig sin Sophie, og den er ligeså flot som den dag han proppede den i munden 1 .gang for snart to år siden,..
    Det samme gælder nu alle de andre produkter i serien vi efterhånden har erhvervet..
    http://www.barselskurven.dk/shop/sophie-giraf-12c1.html

• #7   28. sep 2013 Madmaskinen ser jeg slet ikke et behov for, det virker som totalt spild af penge.

Skråstol er i min optik også spild af penge.

Til gengæld kunne jeg ikke leve uden hængevuggen, som klart er mit favoritkøb! Smuk, og fantastisk til en god nattesøvn!

Hvis jeg ender med et flaskebarn igen en anden gang, køber en sterilisator!

• #9   28. sep 2013 Frk hornugle.
    Har også hørt rigtig godt om dem. Og min kæreste arbejder eftermiddag/aften. Så det er meget rart de kan være ved mig, oppe i højde, når jeg skal lave mad og spise.
    Og tror de bliver rigtig gode når de skal starte med grød.

• #10   28. sep 2013 Men gør jer selv den tjeneste at købe det ekstra betræk til den, det er virkelig rart at kunne vaske betrækket og stadig háve et rent at komm på, for det kan IKKE tåle tørretumbler

• #11   28. sep 2013 Det var mig der nævnte madmaskinen.

Jeg vandt den i en konkurence og for dælen jeg brugte den meget. I starten kun til at sterilisere sutter, flasker og så videre i. Da Elias fik alderen for frugtmos var det så dejligt bare at smide det i den og lade det dampkoge og over i blenderen når jeg var klar til det. Jeg kogte også kød og grønsager til ham i den. Det hele ka komme i opvaskeren undtagen lige den nederste el del så den motiverede mig virkelig til at prøve forskellige mos og eksperimenterende med mange forskellige varianter. Mest fordi jeg ikke havde rod i hele køkkenet når jeg var færdig smiley glæder mig til at bruge den når lillesøster når dertil smiley

• #12   28. sep 2013 Et termometer som rigtig hurtigt kan måle temperaturen.. Selvfølgelig i numsen..

Åh Gud hvor jeg mange gange har bandet bilkas termometer laaaangt væk fordi det simpelthen er så langsomt!
    Så brug lidt ekstra penge på det!

• #14   29. sep 2013 Sofa streams flaske renser.
    Den avent flasker renser vi startede med er ekstrem dårlig. Den anden virker smiley

Sofie giraffen elsker Rebekka også.

• #15   29. sep 2013 Det havde jeg ikke lige overvejet..
    Vi har slet ikke tørretumbler - synes det ødelægger tøjet, så det har vi valgt ikke at have..
    Må lige overveje nogle nye betræk så smiley Tak for tippet..

• Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #16   29. sep 2013 Da min ældste søn var bette og MEGET afhængig af sutter, faldt jeg over nogen på Ebay, der lukkede sig sammen hvis barnet tabte dem smiley På den måde blev de ikke beskidte hvis den lige røg på gulvet smiley Dét var nyttigt! smiley

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

#17   1. dec 2013 Giver den en lille upper, nu da mit barn er på den anden side af 2 måneder kan der tilføjes en ting smiley

Avent sutteflaske koger (modellen til strøm, ikke til micro)
    Først var jeg lidt af den indstilling at den var komplet ubrugelig, men så slog det mig - Det er virkelig imponerende så meget strøm, og ikke mindst vand man spare med sådan en. De 350 bobs den kostede er jeg ikke et sekund i tvivl om tjener sig ind i løbet af de næste 4 måneder (vi har btw. et flaske barn)

• Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #19   16. dec 2013 Vi havde engang en feber sut, syntes også at det var mega smart smiley
    Lægevagten mente dog at de er ubrugelige da de ikke måler korrekt nok smiley

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

#20   16. dec 2013 Tænker ærligtalt lidt det samme som lægevagten, selv hvis der stod et stort anerkendt firma i ryggen af disse febersutter, så vil en måling i munden næppe være ligeså præcis som en måling bag i.

Men det er selvfølgelig en noget hurtigere indikator til om man skal have bleen af og lave en præcis måling :).

• #22   16. dec 2013 De skulle måle ret forkert de sutter der - desværre.

Til gengæld kender jeg ikke nogle børn, som har haft problemer med at få taget temperatur smiley Selv min pylrede niece tager det rigtigt fint, og min søn ELSKER det. Når han har været syg, beder han altid om at få taget temperatur ved bleskift efterfølgende.. Termometeret siger jo bip, så han snakker hele tiden om det og vil have "bip" når han bliver skiftet.
    Bare godt med vaseline på!

Kommentér på:
De små nyttige ting man ikke kendte til..

Annonce