De små nyttige ting man ikke kendte til.. {{forumTopicSubject}}
Sidder her til middag og fedter lidt rundt på ebay, så kan det næsten ikke undgåes at der ryger lidt i indkøbs kurven ( http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=251314256535&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 )
Og så slog det mig, internettet bugner jo med den ene og den anden nyttige genstand som man ikke lige viste man havde brug for. Så er lidt nysgerrig, hvad er i faldet over - som i ikke viste i havde brug for, men som i samtidig endte med at blive rigtig glade for.
Og her mener jeg selvfølgelig ikke Barnevogn, stofbleer, malkemaskine og alt "standard" udstyret. Men mere de små ting som er med til at gøre livet nemmere, f.eks. Sutte seler eller babyalarm med indbygget termometer.
Kom frisk med jeres råd og anbefalninger, måske man fik inspiration til noget godt
Mv.
ps. Jeg er en Mand, 33 år gammel, venter mit første barn her en af dagene, jeg arbejder i det daglige inden for restaurationsbranchen og min ynglings farve er Lilla.
Håber overstående måtte besvare evt. spørgsmål omkring min person, og tråden nu kan holdes indenfor emnet.
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Jeg har ikke kunne klare mig på farten uden dem her:
sep 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
(link fjernet)
Hende L.
Det er den nemlig, og vi er så heldige at være velsignet med loft til kip, så har udset mig en skråvæg med 3 meter til toppen, hvor jeg er sikker på den kommer til at passe rigtig godt ved. (Og så er der også en dørkarm ved siden af, så der kan komme lidt års afmærkninger i denne)
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Ja, det bliver sikkert også pænt... Vi har ikke lavet baby værelse, så ikke noget specielt der..
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Vi havde den faktisk med rundt som et slags handysitt imens axl var lille.. Dem kan nemlig godt sidde på mange alm. Spisestustole.. Og ellers brugte vi den som skråstol med et par telefonbøger under, når vi var ude..
Vi havde ikke kunnet klare os uden Sophie produkterne fra vulli..
Axl elsker stadig sin Sophie, og den er ligeså flot som den dag han proppede den i munden 1 .gang for snart to år siden,..
Det samme gælder nu alle de andre produkter i serien vi efterhånden har erhvervet..
http://www.barselskurven.dk/shop/sophie-giraf-12c1.html
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Skråstol er i min optik også spild af penge.
Til gengæld kunne jeg ikke leve uden hængevuggen, som klart er mit favoritkøb! Smuk, og fantastisk til en god nattesøvn!
Hvis jeg ender med et flaskebarn igen en anden gang, køber en sterilisator!
okt 2010
Har også hørt rigtig godt om dem. Og min kæreste arbejder eftermiddag/aften. Så det er meget rart de kan være ved mig, oppe i højde, når jeg skal lave mad og spise.
Og tror de bliver rigtig gode når de skal starte med grød.
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
Jeg vandt den i en konkurence og for dælen jeg brugte den meget. I starten kun til at sterilisere sutter, flasker og så videre i. Da Elias fik alderen for frugtmos var det så dejligt bare at smide det i den og lade det dampkoge og over i blenderen når jeg var klar til det. Jeg kogte også kød og grønsager til ham i den. Det hele ka komme i opvaskeren undtagen lige den nederste el del så den motiverede mig virkelig til at prøve forskellige mos og eksperimenterende med mange forskellige varianter. Mest fordi jeg ikke havde rod i hele køkkenet når jeg var færdig
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Åh Gud hvor jeg mange gange har bandet bilkas termometer laaaangt væk fordi det simpelthen er så langsomt!
Så brug lidt ekstra penge på det!
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
Den avent flasker renser vi startede med er ekstrem dårlig. Den anden virker
Sofie giraffen elsker Rebekka også.
okt 2010
Vi har slet ikke tørretumbler - synes det ødelægger tøjet, så det har vi valgt ikke at have..
Må lige overveje nogle nye betræk så
sep 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
sep 2013
Avent sutteflaske koger (modellen til strøm, ikke til micro)
Først var jeg lidt af den indstilling at den var komplet ubrugelig, men så slog det mig - Det er virkelig imponerende så meget strøm, og ikke mindst vand man spare med sådan en. De 350 bobs den kostede er jeg ikke et sekund i tvivl om tjener sig ind i løbet af de næste 4 måneder (vi har btw. et flaske barn)
sep 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
Lægevagten mente dog at de er ubrugelige da de ikke måler korrekt nok
sep 2013
Men det er selvfølgelig en noget hurtigere indikator til om man skal have bleen af og lave en præcis måling :).
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Til gengæld kender jeg ikke nogle børn, som har haft problemer med at få taget temperatur
Bare godt med vaseline på!
De små nyttige ting man ikke kendte til..