1.447 visninger
|
Oprettet:
jordemor {{forumTopicSubject}}
nu torsdag er det første besøg hos jordemor ... bliver man egentlig scannet der...??
og er det meget nødendigt manden kommer med , mere fordi han er startet i et helt nyt firma og prøver at holde fraværsdage til når det er vigtige bebse ting....
god aften jannie
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Svar: 25
Jeg havde kæresten med førse gang, men det er egentlig ikke nødvendigt syns jeg..
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 154
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 465
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Svar: 25
hehe
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 154
min mor snakker ikke om andet end at hun håber at få lov at komme med en dag... så her er muligheden.. ha ha
jordemor