{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

jordemor {{forumTopicSubject}}

hej.
er der et sted her på nettet hvor man kan skrive til en jordemor hvis man nu har et spørgsmål, eller skal man vente og ringe til sin egen jordemor imorgen eller ringe til en jordemor på fødegangen?

problemet er at jeg har haft sindsygt ondt i maven de sidste to dage. det er som om maven er total udspilet og oppustet og jeg kan næsten ik trække vejret. og det er ik bare en plukve. det er konstant og til tider gør det så ondt at jeg kunne tude.

håber nogen kan hjælpe.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jordemor
Kommentér på:
jordemor

Annonce