{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning, hvor mange gange og hvor længe ?
  • #2   21. aug 2012 jeg går powerwalk ca 2 gange om ugen - aquazumba 1 gang om ugen - spinning er jeg lige startet på og det er 1-2 gange om ugen og de uger hvor det kun er 1 gang tager 1 gang alm- zumba. ialt dyrker jeg motion 5 ud af syv dage - men veksler som du ser meget med hvilken form for motion - mit store ønske er en fed cykel så jeg kan cykle på arbejde de to dage om ugen hvor jeg kun skal 17 km væk - d.v.s 34 km pr dag

• #3   21. aug 2012 Tak smiley

Jeg har fået lavet et program i mit lokale træningscenter, men syntes det er begyndt at blive for ensformig ( staves ? )

• #5   21. aug 2012 Jeg er lige startet op, så tager den lige med ro her i starten..

Det bliver til 20-30 min zumba på min wii hver dag og så skal jeg have gang i mit fit til min wii. Ved ikke lige hvad den går ud på endnu, men kunne forstille mig det måske blev hver 2 dag..

Så kunne jeg rigtig godt tænke mig en motions cykel, men det er der ikke lige penge til nu.

• #6   22. aug 2012 Her er det endnu ikke blevet til det store gang træning, da jeg ikke har fået meldt mig i fitnes endnu, menn det skal jeg på lørdag og derefter håber jeg at komme der 3 gange om ugen og så måske lørdag, håber også at kunne tage mig sammen til sødag men det skal også lige passe med familien.

Kommentér på:
Træning, hvor mange gange og hvor længe ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce