{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

10mdr og søvn {{forumTopicSubject}}

kristoffer er 10mdr nu og sover stadig ikke igennem.
har skulle øve søvn træning med ham men han har været syg i over en mdr nu med forkøle kaste op syge og nu astma så overskudet har ikke lige været der.

hvad gær i som har babyer på 10mdr som ikke sover igennem og hvor mange gange vågner de om natten.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  10mdr og søvn
  • #1   22. okt 2008 jeg har haft det samme problem med Noah. han får en lun flaske med i seng nu også tager jeg alt tøjet af ham så han kun ligger i ble. og nu sover han igennem hele natten.

• #2   22. okt 2008 det tørre jeg ikke med kristoffer han fryser da

• #3   22. okt 2008 Jeppe er 2 og har siden han var 4 mdr fået vælling med i seng. Har forsøgt at stoppe med vællingen fordi jeg synes at han var for stor, men stopper jeg så vågner han op til 6 gange om natten, men giver jeg ham en kop med det i så vågner han en maks to gange på en aften!!! Det skal dertil siges at han er en dreng der ikke spiser det store til aften, og ofter heller ikke om dagen, men han trives.
    HAn sover i nattøj og under en lun dyne, hvilket er det bedste for ham, hvorimod min datter sover kun med ble! hvor meget tøj de skal have på til nat er forskellingt og kommer også an på hvor høj en temp der er på værelset!

De nætter Jeppe har sovet igennem kan tælles på 5 hænder!!!

• #4   22. okt 2008 kan kristoffer også

• #5   22. okt 2008 jeg ville evt prøve at købe den bog som hedder sov igennem uden gråd

• #6   23. okt 2008 Niklas er snart 1 år og sover sådan her..

Oppe kl 06,00 i weekenden sover han til han ikke vil mere.
    Sover ca 11,45 til 14,30, i dagplejen.
    Når han kommer hjem mellem 16-16,30 sover han en halv time, så kommer han i seng ved 19-19,30 tiden og sover til næste morgen.

Giver ham vælling, han får ikke nan mere..

Kommentér på:
10mdr og søvn

Annonce