{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.650 visninger | Oprettet:

MD scanning. {{forumTopicSubject}}

så er jeg lige hjem vendt fra MD scanning og det gik ikk helt som forventet smiley
Lille manden lever dog og er sund og rask!
Men moderkagen ligger foran "udgangen" og vi skal scannes igen i uge 34, men hende der scannede sagde vi godt kunne forberede os på at det blir et kejsersnit.
Oven i det målte hun længden på min livmoderhals da jeg har døjet med slemme plukveer. Den skal gerne ligge oppe på 3cm. Og der over, men min er i øjeblikket kun 2.6cm. Så skal nu ringe direkte til jordmoder eller fødegang hvis jeg ikk kan få ro på plukveerene af mig selv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MD scanning.
  • #1   6. aug 2012 Årh ha det var da ikke lige det man håbede at høre da.. smiley Håber at moderkagen flytter sig og det hele bliver bedre for dig

• #2   6. aug 2012 Håber jeg også men hun lød ikk særlig overbevist om den kunne nå det da den lugger helt foran. Nej var det bestemt ikk men vi må tage det som det kommer og hvis han skal til verdenen med et kejsersnit så må vi tage det med det vigtigste er nu at han kommer til verdenen uden at risiker noget med nogle af os.

• #3   6. aug 2012 Ja det er jo det vigtigste.. er selv kommet til verden ved kejsersnit smiley
    Men ja tanken om kejsersnit skræmmer mig utrolig meget..
    men er det, det som skal til ja så er det jo sådan det er.. Håber det bedste for jer (:

• #4   6. aug 2012 Er os selv kommet til verdene ved kejsersnit. Men ja jeg blir os lidt skræmt ved tanken om et planlagt kejsersnit smiley så tror jeg vil tage mig en snak med JM om det næste gang jeg skal hen til hende. Tak smiley

• #5   6. aug 2012 Ja det er nok en go ide smiley det er jo også derfor de er der..

Min mor skræmte direkte livet af mig da jeg ringede og fortalte mit vand var gået med vores store prinsesse der sagde hun "husk nu det ligger til familien det bliver en hektisk og måske lang fødsels som ender aks" arh tak for at skræmme livet af mig, dog tog fødslen heldigvis kun 30-45 min og gik bare super smiley

• #6   6. aug 2012 smiley
    Pu ha kunne ikk forestille mig sådan en besked fra min mor smiley

• #7   6. aug 2012 Tænkte også at den måtte hun egentlig godt ha holdt for sig selv den oplysning... vidste jo godt at det var gået helt i kage dengang hun fødte mig... men derfor behøvede hun jo ik lige fortælle det lige før jeg sku føde smiley smiley

• #8   7. aug 2012 Min veninde fik samme besked med moderkagen og fik derfor nogle ekstra scanninger, men den nåede altså at flytte sig, så hun kunne føde på normal vis smiley Så det håber vi også din gør!

Min ligger også foran, men ikke for langt nede lige umiddelbart.

Hm jeg har også meget slemme plukveer, hvor jeg nærmest synes maven kramper, er det noget man skal bekymre sig om? Ja føler mig totalt retarderet i forhold til det her graviditet, og jeg har ellers læst alt jeg har fået udleveret både fra læge, jordemoder og lånte bøger. Men har fået indtrykket af at det er normalt at have ubehag/smerter, men ?? Ja ved ikke smiley

• #9   7. aug 2012 Min ligger helt nede og dækker smiley men håber da os den flytter sig men scanningsdamen mente ikk det var sansynligt at den nåede at flytte sig så meget smiley

Mine plukveer gør maven sten hård og knivstik ligende smerter oppe i mit underliv. De startede allerede da jeg var i 15+ så snakkede med JM om det første gang jeg var det og hun brød sig ikke om de smerter de ga mig og fik et nummer jeg skulle ringe på hvis de varede ved i mere end 1 time. Og skrev et notat i min vandrejournal om der kunne laves et mål på livmoderhalsen og det gjorde hin så os igår smiley

Kommentér på:
MD scanning.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce