1.650 visninger
|
Oprettet:

11. okt 2010 Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 14 Svar: 171
MD scanning. {{forumTopicSubject}}
så er jeg lige hjem vendt fra MD scanning og det gik ikk helt som forventet
Lille manden lever dog og er sund og rask!
Men moderkagen ligger foran "udgangen" og vi skal scannes igen i uge 34, men hende der scannede sagde vi godt kunne forberede os på at det blir et kejsersnit.
Oven i det målte hun længden på min livmoderhals da jeg har døjet med slemme plukveer. Den skal gerne ligge oppe på 3cm. Og der over, men min er i øjeblikket kun 2.6cm. Så skal nu ringe direkte til jordmoder eller fødegang hvis jeg ikk kan få ro på plukveerene af mig selv
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
okt 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 14 Svar: 171
jul 2010
Men ja tanken om kejsersnit skræmmer mig utrolig meget..
men er det, det som skal til ja så er det jo sådan det er.. Håber det bedste for jer (:
okt 2010
jul 2010
Min mor skræmte direkte livet af mig da jeg ringede og fortalte mit vand var gået med vores store prinsesse der sagde hun "husk nu det ligger til familien det bliver en hektisk og måske lang fødsels som ender aks" arh tak for at skræmme livet af mig, dog tog fødslen heldigvis kun 30-45 min og gik bare super
okt 2010
Pu ha kunne ikk forestille mig sådan en besked fra min mor
jul 2010
jun 2012
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 139
Min ligger også foran, men ikke for langt nede lige umiddelbart.
Hm jeg har også meget slemme plukveer, hvor jeg nærmest synes maven kramper, er det noget man skal bekymre sig om? Ja føler mig totalt retarderet i forhold til det her graviditet, og jeg har ellers læst alt jeg har fået udleveret både fra læge, jordemoder og lånte bøger. Men har fået indtrykket af at det er normalt at have ubehag/smerter, men ?? Ja ved ikke
okt 2010
Mine plukveer gør maven sten hård og knivstik ligende smerter oppe i mit underliv. De startede allerede da jeg var i 15+ så snakkede med JM om det første gang jeg var det og hun brød sig ikke om de smerter de ga mig og fik et nummer jeg skulle ringe på hvis de varede ved i mere end 1 time. Og skrev et notat i min vandrejournal om der kunne laves et mål på livmoderhalsen og det gjorde hin så os igår
MD scanning.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside