{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.908 visninger | Oprettet:

MD scanning :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Ville lige dele en stor nyhed.. I dag har vi været til MD-scanning og vi fik af vide vores barn er sund, rask og alt var som det skulle være smiley Derefter fik vi at vide vi ventede også en bette dreng til sommer smiley jubii..

Men bliver også meget overrasket, for troede virkelig det var en pige - da pige generne er stærke i min af familien og at mine to graviditeter liger rigtig meget hinanden ( første graviditet ventede vi en pige )

Men er over lykkelig smiley

Dog - min mor og søster ikke kan se det er en dreng, så de sætter godt nok nogen tanker igang om man skulle tage en kønsscanning bare format være sikker smiley men scanningsdamen sagde det var en dreng uden og være i tvivl..

Hvad ville i gøre..?!

Billedet er der hvor scanningsdamen siger det er en dreng..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MD scanning :)
Kommentér på:
MD scanning :)

Annonce