{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Vokser i ?? {{forumTopicSubject}}


Hej med jer smiley

Nu ville jeg lige hører, hvordan i syntes det går smiley Er i inde i en periode hvor i ikke kan følge med, ? Eller syntes i stadig det går langsomt, med at få mave??

Jeg venter nr. 2, og fik at vide at jeg så ville vokse hurtigere, hvilket altså er løgn, smiley For jeg er denne gang, mindre end jeg var sidste gang på det her tidspunkt smiley Men en LILLE bule er der da, men nogle dage er maven stort set flad, som før ..

Jeg har taget 1,5 kg. på indtil videre, hvilket er ALT for lidt, fordi jeg i forvejen er for tynd, .. Men jeg spiser, spiser og spiser, smiley

Jeg syntes bare at det går LANGSOMT, og vil gerne have at min mave skal vokse hurtigere, men mon ikke det kommer på et tidspunkt, !

Så hvad med jer, hvordan går det der??

Knus Marie,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vokser i ??
  • #1   16. nov 2011 min er vokset en del de sidste tre uger .. men er os ret stor i forvejen så det var os først for 3-4 uger siden man begyndte at kunne se det .. men den hænger lidt for neden men havde os lidt løst maveskind før graviditeten

  • #2   16. nov 2011 Heeej tøser :0)

    Jeg synes at ugerne går hurtige denne gang i forhold til sidst med Malthe ! Hmm efter hvad jeg sammenligner med billeder fra sidst synes jeg at jeg er lidt større denne gang :0) Men tror også bare at hvis det er 2 graviditet VIL MAN bare gerne have at ens MAVE ER STOR fra starten af ;0) .... det er sådan jeg lidt har det denne gang !!! Jeg venter bare på at den bliver kæmpe hi hi :0) .....

    Ja jeg har taget 12 kg på :0( ..... men det er mindre kg denne gang i forhold til da jeg ventede mig med Malthe !!! Jeg tager det ikke så tungt da jeg normal er en slank pige og kan tabe mig hurtigt igen :0) dog tænker jeg over hvad jeg spiser alligevel :0) ..... Jeg nyder min graviditet fordi det bliver den sidste !!!!

    Og endnu bedre denne gang her at jeg 7 9 13 er 25 + 0 og jeg har ikke bækkenløsning som sidst der fik jeg det allerede i uge 17 så det er SUPER ;0)


  • #3   17. nov 2011 min vokser rigeligt derud af, det er min anden gang og synes det er gået så stærkt den her gang. Men heller ikke den bedste graviditet jeg har haft smiley døjer meget med smerter i mit bækken og maven..

  • #4   17. nov 2011 ups og har taget 4 kg på..

  • #5   17. nov 2011 Synes min mave vokser godt der ud af, men synes stadig jeg var større ved 1. graviditet..Men dengang sad det så osse over det hele hvor den her gang kun er maven.. Nyder osse min graviditet, for ved ikke om det er den sidste eller hva vi blir enige om engagn i fremtiden, det kommer jo an på så meget.. Jeg har taget ca 8 - 10 kg på, taber mig og tage lidt på hele tiden.. smiley

Kommentér på:
Vokser i ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce