881 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "kønnet?!"
Kønnet?
På tirsdag skal vi til en 3D kønsscanning og jeg kan slet ikke vente! nej hvor jeg glæder mig til at få kønnet af vide og se den lille bebs igen :) Jeg er i dag 13+6 Vil i vide kønnet eller vil i ve...
På tirsdag skal vi til en 3D kønsscanning og jeg kan slet ikke vente! nej hvor jeg glæder mig til at få kønnet af vide og se den lille bebs igen :) Jeg er i dag 13+6 Vil i vide kønnet eller vil i ve...
Skrevet af: Frk L - 6. apr 2012
Kønnet!!?
Nogle af jer ved sikkert lige som mig ikke endnu hvad det bliver, jeg har læst og hørt at den fornemmelse den gravide har ang. Hvilken køn det er tit er rigtigt.. Hvad tror du det bliver og hvad ønsk...
Nogle af jer ved sikkert lige som mig ikke endnu hvad det bliver, jeg har læst og hørt at den fornemmelse den gravide har ang. Hvilken køn det er tit er rigtigt.. Hvad tror du det bliver og hvad ønsk...
Skrevet af: Natasja med Silje - 11. feb 2012
kønnet?
hejsa hvor mange har fået kønnet at vide til nakkefoldsscanning.
hejsa hvor mange har fået kønnet at vide til nakkefoldsscanning.
Skrevet af: lene r - 27. jul 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
- Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
- tømrer 1.000 kr.
- Føring til lampe 250 kr.
- Opsætning af lampe 700 kr.
- Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 131
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 93 Svar: 282
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
June:
Jeg har snart gættet mange gange hvor det har været rigtigt fx. i mødregruppen var der 1 som ik vidste det og det blev en pige som jeg sagde og min mand´s bror og han dame skal have barn og han ville have en dreng og sagde han fik en pige og det skal de have 2 dage og 1 år efter Nike
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 104
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 74
Jeg sagde allerade da vi var til scanning i 11 uge af det linet en dreng og havde ikke drømt om andet hele 9 mrd og ja der kom en dreng ud af det
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 1 Svar: 12
Nej vil vi ikke..
Det må gerne komme som en overraskelse, og så har jeg op til flere gange hørt at der er blevet taget fejl af det alligevel..
Bare mit barn er sund og rask så er jeg sådan set ligeglad med om det er en dreng eller pige.
Har alt hvad jeg skal bruge til en pige da vi har gemt alt fra vores datter af så det ville da være billiger hvis det blev en pige og Josephine vil meget gerne have en lillesøster hehe, men syntes samtidig også det kunne være nice og have en af hver hehe
Men nu må tiden vise hehe der er da heldigvis ikk så lang tid igen til den kommer til verden hehe
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 3 Svar: 22
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Svar: 23
vi fik det dog avide med begge to, da en jordemor med min datter sagde det ud af den blå luft, at hun så sagde forkert
viste sig først ved en betalings scanning ..
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Svar: 23
- har i da tvillinger i familien?
Pia Lundtoft Ottsen J
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 93 Svar: 282
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 104
kønnet?!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside