{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

Kønnet? {{forumTopicSubject}}

På tirsdag skal vi til en 3D kønsscanning og jeg kan slet ikke vente! nej hvor jeg glæder mig til at få kønnet af vide og se den lille bebs igen smiley
Jeg er i dag 13+6

Vil i vide kønnet eller vil i vente til fødslen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kønnet?
  • #1   6. apr 2012 Hold da op, jeg troede egentlig man skulle være længere henne før at kønnet kan ses.
    Åh, det bliver en fantastisk oplevelse smiley

Min kæreste og jeg er blevet enige om at vi vil vide kønnet. Det er ikke sådan at vi vil gå total amok med lyserød eller blå. Men jeg kan ikke gå hele graviditeten og ikke at vide om det er en pige eller en dreng smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #3   6. apr 2012 Jeg har ingen ide om hvilket køn bebs er smiley har drømt begge dele og aner det virkelig ikke smiley
    Har i nogen fornemmelse?
    jeg vil glædeligt betale for det smiley har hørt det skulle være fantastisk at se babyen i 3D og så får man en masse billeder smiley
    Jeg kan heller ikke vente til md med at vide kønnet. Er alt for nysgerrig! smiley

• #5   6. apr 2012 Hehe ja, det er utroligt hvor nysgerrig man er! Man kan bare overhovedet ikke vente. I følge den kineske kalender skulle der gemme sig en lille pige i min mave. Men ved ikke helt om jeg tror på det system. Ellers er jeg på herrens mark om hvad der skulle gemme sig.
    Jeg har altid gerne ville have en pige, men efter jeg blev gravid har jeg vænnet mig til tanken om en dreng. Nu er jeg bare glad hvis det er sundt og rask smiley

• #7   6. apr 2012 Hehe lige præcis, den kan sagtens tage fejl smiley
    Ja, jeg har også gået med tanken om en dreng først også en pige smiley storebror til at passe på lillesøster smiley

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #8   7. apr 2012 Vil os betale mig fra at se det smiley kan ikk vente smiley glæder mig bare til de første 12 uger er gået, så man kan slappe a smiley

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #9   9. apr 2012 Haha hold da op det er lige præcis vores navne smiley Isabella eller noah:) ej hvor sjovt smiley

Kommentér på:
Kønnet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce