{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Kønnet!!? {{forumTopicSubject}}

Nogle af jer ved sikkert lige som mig ikke endnu hvad det bliver, jeg har læst og hørt at den fornemmelse den gravide har ang. Hvilken køn det er tit er rigtigt.. Hvad tror du det bliver og hvad ønsker du? Det behøver jo ikke være det samme..
Mht. mig selv så har jeg konstant haft en fornemmelse af at det bliver en dreng, jeg ønsker ikke et bestemt køn men min mand ønsker en pige.. Og mange rundt om mig siger at det bliver en pige tror de, undtaget af min bedste veninde hun har lige fra starten været overbevist om at det var en dreng, så nu tæller vi spændt ned til kønsscanningen den 5/3..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kønnet!!?
  • #2   27. feb 2012 AAArrhh.... smiley Kun en uge til at vi skal til scanning næste gang og så håber vi på at kunne se kønnet tydeligt... Glæder mig som et lille barn, kan ikke vente, er egentlig 15+1 idag så vi havde kunne komme til kønsscanningen fra nu af men min tid er blevet bestilt udfra min første termin.. Ville så gerne ha' haft den idag men min mand synes bestemt at vi skal vente til næste mandag...

Kommentér på:
Kønnet!!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce