{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

tur på fg {{forumTopicSubject}}

Efter en meget lang nat med plukkeveer fra 23.30 til kl. 5 rignede jeg til fødegangen for at høre hvad jeg skule stille op, JM sagde at jeg skulle tage to pamol og se om det kunne tage smerterne så jeg kunne sove. Da kl. blev lidt i 7 var det ikke blevet bedre og jeg ringede derind, hun sagde at jeg skulle komme så de kunne tjekke om jeg var ved at gå i fødsel.
Da vi efter aftale kom derop tjekkede den sødeste JM mig, og konstaterede at min livmorhals er 1½ cm, det vil sige kort, og at jeg var meget modden,dog ikke åben. det var stadig ikke veer så hun mente ikke det var start på fødsel.
Jeg fik det de kalder en coctail, så jeg kunne få ro på plukveerne og evt. få sovet.
hun sagde at hun ikke vil mene at jeg går til termin, og slet ikke over termin, hvilke er dejligt at høre.
har stadig lidt stikken i maven, men det har ikke taget til siden.
Håber snart lillepigen vil ud.hun blev skønnet igen til 3200 gram. så hun er en go størrelse.

det var lidt fra mig.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tur på fg
Kommentér på:
tur på fg

Annonce