{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.640 visninger | Oprettet:

I næste måned er det vores tur {{forumTopicSubject}}

Hej tøser
Er i klar over at næste måned er august måned. Hvor er det vildt at tænke på.
Går det ellers godt.
Jeg er ved at være godt træt af min kæmpe mave. Var til jm i tirsdags hvor jeg var 34+4 henne og mit sf mål er 45 cm.
Tvillingerne har det super godt og vokser som de skal. Jeg regner med at jeg skal til min sidste scanning på mandag, og at jeg der får en tid til igangsættelse der. I morgen har jeg maks 3 uger tilbage. Jeg bliver sat i gang 14 dage før tid på grund af at jeg venter tvillinger.
Pigen ligger med hovedet nedaf og står helt fast. Drengen ligger med hovedet opaf.
Ellers er vi helt klar til at de kommer.
Hvordan går det hos jer andre.
Knus Anja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I næste måned er det vores tur
  • #1   9. jul 2009 Ih Anja det må være dejligt at vide at der er maks 3 uger tilbage..
    her går det også fint er ved at vaske og lægge tøj på plads så er vi også ved at være klar. i dag skal jeg til sidste lægebesøg her om lidt det er sådan jubii endnu en milepæl. og jeg glæder mig bare til at komme af med maven min bækkensmerter tager bare til nu og kan næsten ikke vende mig eller komme op af sofaen..


  • #2   9. jul 2009 Anja er planen du skal føde selv???

  • #3   9. jul 2009 herhjemme er vi helt klar.. hun kan komme når det passer hende..
    gerne lidt før måske, så man kan slippe af med de her kæmpe anna og lotte fødder hehe.. andre der lider af vand i ben og fødder??


  • #4   9. jul 2009 Hej Hej
    Ja det er vildt at tænke på, jeg har 4 uger til termin imorgen.
    Vi glæder os bare så meget smiley .. Bliver også dejligt at komme af med maven..
    Jeg skal til jm imorgen, er spændt på hvad hun skønner prinsessen til smiley ..


  • #5   9. jul 2009 Ja det er planen at jeg skal føde selv. Det er ihvertfald mit ønske. Og som de ligger nu så burde det kunne lade sig gøre.
    Lea Jeg har også vand i fødder og ben. Jeg kan kun gå rundt i mine gamle slidte klip klapper. Har ellers købt nogle nye men de er for stive. De gamle har min ene hund bidt lidt i så de er helt perfekte.


  • #6   9. jul 2009 anja: haha, jeg kan slet ikke have nogle sko på så hvis jeg skal ud er det på bare tær så er glad for at vejret er så pænt for tiden hehe..
    det bliver spændene at hører om din fødsel nu når de lægger hver sin vej..


  • #7   9. jul 2009 Ja er også noget spændt på hvordan det kommer til at gå. De siger at de kan få drengen til at vende sig når jeg har født pigen, så det må vi jo se. Men min jordmor siger at ender det med en sædefødsel så er det ikke slemt når jeg har født den første. Vejen er jo banet.

  • #8   9. jul 2009 det ville da være rart hvis de kunne få vendt ham..
    men hvis hun siger det ikke er så slemt så går det jo nok så har du også snart prøvet det hele hehe


  • #9   9. jul 2009 Hehe anja jeg kan godt forstå du vil føde selv jeg tænker bare lidt sådan når vi andre har fået den ud sådan puha nu det overstået.. hvor du årh der er lige en til.. puha hihihih.. men vil da håbe de lige for ham vendt... glæder mig også til at høre hvordan det er gået når det er... og jeg syntes det flot du har mod på at føde selv. for syntes tit dem med tvillinger tager det som en selvfølge at de skal have kejsersnint

  • #10   9. jul 2009 Hej Piger..
    Her går det også godt, sidst jeg var hos JM var den 23 Juni hvor jeg var 33+2 skønnede hun ham til at veje 2300 og mit Sf mål var 34.. I dag er jeg 35+4, så nej der er ikke længe til at vi bliver forældre.. Jeg har termin den 9 August..

    Vi har det hele klart herhjemme.. Jeg vil dog sige at vi ikke har gjort så meget ud af hans værelse, da han jo ikke rigtig kommer til at bruge det i starten, det eneste der er der inde er, tremmesengen, der er samlet og skabet med tøjet.. Ellers er det bare et "opbevaringsrum" hvor autostol, badekar, barnevogen står...

    Jeg skal til JM igen på Tirsdag og så igen den 4 August.. er spændt på om jeg når det sidste.. Jeg har en formodning om at lillemanden kommer til verden den 1 August.. Min mor har fødselsdag den 1 Juni og jeg selv har den 1 Juli, sååå skulle det da lige passe at han kommer den 1 August.. hehe.. (det ender sikkert med at jeg går 14 dage over tid)

    Lider ikke så meget med vand i kroppen, dog kun lidt i mine finger..-det er lidt ærgeligt, for vi var ude for at kigge på vielsesringe i går (Wiii HIii jeg skal giftes) men kunne jo ikke få målt min ringstørrelse.. så det må vente til efter jeg har født.. Vi laver "bare" den hurtige på rådhuset og en brunch for 16 gæster bagefter..-men det er først den 19/9..

    Det var lidt


  • #11   9. jul 2009 hov...

    Det var lidt fra mig..

    Håber i alle har det godt. Jeg tror nok vi alle glæder os til at kunne sove ordenligt om natten snart, uden at blive afbrudt af tisse besøg og af at vågne hver gang man skal vende sig i sengen.. Jeg er nok vågen næsten hver time.. Ikke noget at sige tid, man trænger til en morfar i løbet af dagen.. hehe


  • #12   9. jul 2009 Ja det er helt uvirkeligt, at det allerede er i næste måned, at vi alle får vores små poder at se.... smiley

    Jeg er gået ind i 34 uge i dag torsdag, så jeg har 6 uger til terminen.... Og ja det med at vende sig i sengen er ikke lige just den bedste kop the.... Er godt nok blevet mere besværet..... Og hvergang jeg vender mig fra den ene side til den anden, ja så gør vores prinsesse meget oprør under seancen.... Hun bevæger sig rigtig meget når jeg gør det....
    Vi har så fundet ud af hun ligger med hovedet nedaf og trykker rigtig godt ned i bækkenet, og med hendes små ben sparker hun i mine ribben.... Det kan ihvertfald godt mærkes.... smiley
    Men her hvor vi havde denne hede med høj sol og varme, der var jeg godt nok ikke meget værd.... Havde det bare så varmt at sove var en by i rusland.... Hvordan havde I det i varmen??
    Jeg håber at vejret vil blive nogenlunde sådan her som det er nu, det er meget mere behageligt.... smiley
    Ja jeg døjer af smerter i bækkenet, men også plukveer, hvis jeg er for meget aktiv, så herhjemme er det ren afslapning..... Men hvor ville jeg gerne bare have lov til at kunne være lidt aktiv..... For det er ikke mig at være stille sidende.....

    D. 1 juli var jeg til jm i uge 32+6 og der blev vores pige skønnet til 2200g, men hun glemte og skrive mit sf-mål på.....
    Her d. 16 juli skal jeg til mit sidste lægebesøg, så bliver spændene at se hvor meget jeg har taget på.... (har ikke selv en vægt herhjemme).
    Men på 6 mdr har jeg taget 7 kg på..... Så det er jeg meget tilfreds med....
    Det næstsidste og sidste jm besøg er d. 5 aug og 19 aug (dagen før min termin).

    Herhjemme har vi stort set alt indkøbt, mangler badekar, men det ville jeg kunne få af en veninde som ikke bruger sit mere....
    Hvor meget har I købt nyt?? Og hvor meget har i købt brugt??

    Ellers så håber jeg I har det godt..... Og ja som flopstar skriver bliver det dejligt at kunne sove nogenlunde som man gjorde før man blev gravid.... Ja det er ikke mig og ligge på siden, så hellere maven, meeeen det kan jeg ikke og har ikke kunnet det i mange måneder, pågrund af lillepigens brok.... smiley


  • #13   9. jul 2009 flopstar: 10000 gange tillykke med du skal giftes smiley

  • #14   9. jul 2009 Flopstar glemte lige i farten..... 1000 gange tillykke med bryluppet.....

    Vi selv blev gift på rådhuset, og derefter fest med 30 personer..... Det var en dejlig dag.....


  • #15   9. jul 2009 Nu tror jeg ikke det varer længe inden tvillingerne kommer til verden.
    Jeg har de sidste 3 timer haft rigtig ondt. Har lagt på sofaen og nu er det gået lidt i sig selv igen.
    Men da jeg var på toilettet var mit udflåd lyserødt. Så det er nok tegnblødning.
    Jeg har godt vist at der var noget under opsegling de sidste dage da jeg har haft virklige onde plukveer.
    Hold da op det kommer tæt på nu.
    Sidder og overvejer om jeg skal ringe ned på fødegangen. Jeg har fået at vide at jeg skal ikke vente for længe når der er tvillinger. Men lige nu har jeg ikke veer eller noget.


  • #16   9. jul 2009 Hej tøser her går det også godt men er besværet af maven nu... Den gør ondt i toppen fordi den vejer så meget... Var lidt nervøs for hvad det var i starten men jeg kan mærke at når maven får støtte gør det ikke så ondt og er faktisk lidt blå gul der hvor jeg har ondt så det er nok blodsprængningewr under huden... Glæder mig enormt til at kunne sove normalt. Lige pt kan jeg kun sove på ryggen og det hader jeg.
    Vi er mere eller mindre klar til at lille manden melder sin ankomst, mangler bare lige at få samlet sengen i soveværelset.ellers er alt vist klart.
    Har mit næste jm besøg d. 22/7 synes der er meget langt mellem dem, var sidst til jm d. 22/6, troede man gik lidt oftere... Der blev han skønnet til ca 2200 og mit sf var på 32 cm. Han har lagt sig med hovedet nedaf, men har det med at møve sin lille numse fra side til side så hele maven bare kører rundt. Har fået vand i fødder, men ikke sådan at jeg ikke kan gå i klipklappere, og har også lidt i hænder... Meeen jeg mangler stadig at tage et kilo på for at være på den vægt jeg havde da jeg fandt ud af jeg var gravid, så det er skønt ikke at skulle slås med ekstra kilo efter fødslen smiley

    Tillykke med du skal giftes smiley

    Har ikke helt vænnet mig til tanken om vi snart er 3 selvom der ikke er længe til. Måske det først kommer når lille manden også melder sin ankomst...

    Puha vi har købt næsten alt nyt har dog købt en smule brugt tøj herinde, men ellers har vi købt nyt, og det har dælme været dyrt, længe leve sp opsparing!!!!

    Glæder mig til at høre hvordan det går med jer der nok føder før jeg selv....


  • #17   9. jul 2009 ANJA :

    ej hvor er det super spænde ville ønske det var mig der snart skulle have min lillle pige i armene...
    holder du os lige opdateret hvis det muligt


  • #18   9. jul 2009 Ja det er godt nok vildt underligt. Tænk hvis vi er forældre inden for de næste par døgn. Jeg er begyndt at have lidt murren i underlivet igen. Det gør ikke ondt det strammer bare godt op. Så tror jeg vil gå i bad og så må jeg nok heller ringe til fødegangen bagefter for at høre om de vil tjekke mig.
    Pyha godt det ikke var igår. Manden var til bruce spingsteen koncert igår. Han kom hjem klokken 1 i nat og stod op klokken 4 igen for at tage på arbejde.


  • #19   9. jul 2009 Puha så bliver det da vidst en hård nat for ham hvis der er ved at ske noget når han ikke har sovet så meget ;0)

    skriv endelig hvad FG siger


  • #20   9. jul 2009 Anja ring derned, hellere engang for meget engang for lidt..... Krydser fingre for jer..... smiley

  • #21   9. jul 2009 Jeg har lige talt med fødegangen som gerne lige vil se mig. Puha er godt nok nervøs nu men også meget spændt.
    Hvis en af jer skriver jeres mobil nr så kan jeg holde jer opdateret den vej hvis jeg nu ikke kommer hjem igen.


  • #22   9. jul 2009 mit nr er 50534703.... smiley

    Ja pøj pøj det bliver spændende.... smiley


  • #23   9. jul 2009 Hej piger...
    Ej hvor spændende Anja F.. smiley
    Jeg var til JM i tirsdags hvor jeg var 34+2 og der blev han skønnet til at veje 2500, og han lå fast med hovedet nedad.
    Jeg er bare begyndt at få en masse væske i hænder, fødder og under mine fødder av av... Glæder mig bare til jeg får min krop tilbage..
    Vi er ved at lave om herhjemme og når ikke helt at blive færdige men det går nu nok, alt andet er klar til ham...
    Har i fundet på navne??


  • #24   9. jul 2009 Joan T
    Ja vi har navn til vores lille Pige..... Det er manden der har bestemt, for jeg ville bestemme drengenavnet.... Vores kommer til at hedde Ida.... smiley
    (drengenavnet ville være Daniel)


  • #25   9. jul 2009 Joan: ja Min skal hedde Neela, har du fundet et navn??

  • #26   9. jul 2009 Ja vores lille dreng skal hedde Lean..
    Nogle søde navne smiley


  • #27   9. jul 2009 ej et smukt navn ;P det kan jeg godt lide

  • #28   9. jul 2009 Vores pige skal hedde Emilia

    Grete har du hørt noget fra anja...??


  • #29   9. jul 2009 Vores lille prins skal hedde Sander..

    Ja, har du hørt fra Anja???


  • #30   9. jul 2009 Nej har ikke hørt fra Anja, og jeg ved heller ikke hun nåede at få mit nr før hun måske er logget af....

  • #31   9. jul 2009 Vores lille dreng skal hedde Frederik... Ih håber snart vi hører noget er så spændt...

Kommentér på:
I næste måned er det vores tur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce