{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.284 visninger | Oprettet:

Vores tvillinger<3 {{forumTopicSubject}}

Ja, som nogle af jer nok ved ventede jeg tvillinger i sidste år, og min mand og jeg var rigtig glade.. desværre ville skæbenen så at jeg fødte tvillingerne i uge 28, og vi havde dem desværre kun i 2 timer, det var de bedste 2 timer i vores liv, og vi nåed at få pigerne døbt, og mine forældre nåede også at se dem i live, desværre nåede mine svigerforældre ikke at se dem i live.. idag ligger vores piger ved siden af min søster, og jeg håber de har det godt hvor end de så er..
Lige siden har deres værelse stået og ventet på dem, det hele var klart.. (manden og jeg kan godt lide at være i god tid) Manden og jeg har ikke været inde på værelset ret tit, meen igår blev vi enige om at nu skulle vi have pakket noget af det ned så vi kan komme vidre, så igår blev det meste pakket ned.. og det var virkelig hårdt, meen tror det var nødvendigt, for nu tror jeg vi kan komme vidre..
Meen vores tvilliger vil altid være savnet, elsket, og aldrig glemt...

Sorry, ved ikke hvad jeg vil med det her, meen havde lige brug for at komme ud med det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores tvillinger<3
  • #1   10. mar 2009 Kære Tanja
    Jeg kender alt til dine følelser. Jeg mistede selv en lille pige i maj måned da jeg var 28 uger henne.
    Jeg nåede aldrig at møde min datter i live da hun var død ved fødslen.
    Mathildes værelse stod også i lang tid klar til hende. Jeg kunne simpelt hen ikke få mig selv til at pakke tingene væk. Men en dag tog vi beslutningen om at nu skulle det gøres. Det var enormt hårdt og hold da op hvor jeg tuede imens.
    Jeg er gravid igen og venter tvillinger til august. Jeg kan godt mærke at angsten ind i mellem kommer snigende. Og jeg tør slet ikke begynde at købe barnevogn og alt det man skal bruge.
    Knus Anja


  • #2   10. mar 2009 Anja F: ja, jeg havde jo så mine piger i to timer... og tror det gjorde det ekstra hårdt... Jeg har også været gravid en gang siden men jeg mistede.. Nej jeg ved også med mig selv at hvis jeg skulle blive gravid igen, så bliver der ikke købt ret meget... Gid det var mig der var gravid, meen det bliver ikke foreløbigt, da min mand og jeg holder en pause, da vi ikke vil have et december-februar barn...
    Håber da det går bedre med dig denne gang... smiley
    Knus tanja.


  • #3   10. mar 2009 øv hvor kan jeg dog tude over jer to... jeg føler med jer.. det må være hårdt... tanja det var flot klaret... tanker og knus herfra.... : )

  • #4   10. mar 2009 Jannie N: Tak... Håber bare det hele hjælper lidt på vores stemning her hjemme...

    Og pas nu på dine små drenge... de skulle jo gerne have et langt og godt liv... smiley så bliv du hellere i sengen selvom det nok ender med at du får liggesår.... smiley


Kommentér på:
Vores tvillinger<3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce