1.247 visninger
|
Oprettet:
Det med at mærke liv {{forumTopicSubject}}
Hej.
Er der nogen der kan beskrive hvordan man mærker liv.
Jeg er nemlig i tvivl, de sidste par dage har jeg haft en fornemmelse af nogle kæmpe luftbobler som springer op ad indervæggen på maven. men kan ikke finde ud af om det er den lille som sparker eller bare min mave der hopper lidt på grund af luft ? Men kan mærke det udenpå også. Er i uge 15
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
Jeg mærkede liv i fredags or første gang...
Jeg mærkede det som når man er sulten, små bobler ...
Og kan mærke når den giver et spark så det gør en lille smule ondt synes jeg som om en hamre inde fra og vil ud a din mave.
min kæreste kan hører på min mave når den bevæger sig ... som små bobler...
er i uge 18 nu.
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 19 Svar: 115
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Det føltes som om nogen prikker en i siden (blødt ikke hårdt)
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
mar 2008
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 461
Troede bare ikke jeg kunne mærke noget før om en måneds tid da det også er min første.
Synes det bliver mere og mere spændene.
kan i huske hvordan i havde det i uge 15. ? Jeg har nelig intet mærket til min graviditet de sidste par uger, ikke andet end mine bryster er ømme og har desværre allerede fået vand i mine ben.
Havde i ondt eller kvalme på det tidspunk ?
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
Jeg havde heller ingen symp. i uge 15 ud over brysterne var ømme ...
men her i uge 18 er min tissetrang kommet igen
og min ryg har det ikke godt efterhånden.
okt 2008
Har desværre også allerde av i ryggen men det hjælper nok heller ikke noget jeg har været på arbejde i 52 timer på 6 dage. Står i forretning, så det tager på kroppen her i julen.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
men hvordan føles det.... i starten synes jeg mest det føles som hvis der er en der prikker i maven, bare lige så let, synes næsten det er en slags kilden, og ja det føles som bobler, i starten tænkte jeg meget at det mærkes som om jeg virkeligt skulle slå en ordentlig sk... sådan hvor jeg rigtigt følte at luften pressede sig på i maven, men på et splitsekund kunne denne følelse være væk igen uden "udluftning" men på dette tidspunkt kunne jeg godt være i tvivl. men nu er 21+5 og mærker ham meget hver dag, det mærkes som om der er en der spiller fodbold med min blære, og da min moderkage ligger nedenunder/ ved livmoderhalsen så kan jeg mærke ham meget både mod ryggen, i siderne og ud i maven, han sparker gerne gentagne gange det samme sted, og nu føles det næsten som om der bliver smidt en bold mod huden, hvis du forestiller dig at man smider en bold ned på en trampolin, vil den komme op igen fordi trampolinen giver efter, men det giver alligevel et godt ryk i trampolinen, så måske det er det der sker, jeg har en lille dreng der bare er vild med trampoliner hmmm... men skulle jeg tælle alle de spark jeg får på en dag, så kan jeg nærmest ikke lave andet end at tælle, han er virkeligt aktiv...
okt 2008
Man kan bare ikke lade være med at smile :o)
Nu det jo skønt at være gravid.
mar 2008
Og så kan jeg mærke når baby leger med blæren, så skal jeg nemlgi rende og tisse hele tidne *g*
Det med at mærke liv