{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.245 visninger | Oprettet:

Karina N
Karina N
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178

Planlagt kejsersnit - Roskilde Sygehus {{forumTopicSubject}}

Hej piger,
Jeg har i morges fået at vide, til lægesamtale, at de vil have, at jeg skal føde ved planlagt kejsersnit, pga tidligere operation på mave og tarm, da de er bange for, at sygningerne vil gå op, hvis jeg føder naturligt, og det er jo farligt for både mig og prinsessen i maven. Jeg har det ikke godt med situationen, er ked af det, føler mig snydt og bryder mig ikke om at skulle have endnu et ar..katederet i blæren og at kroppen er fuldstændig smadret efterfølgende, så man skal have smertestillende. Vil gerne have min datter op til mig lige efter, men det er måske ikke muligt. smiley Er der nogen der har erfaring med pks på Roskilde og det efterfølgende forløb ? Så vil jeg gerne hører jeres historie smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Planlagt kejsersnit - Roskilde Sygehus
  • søs e
    søs e Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #1   1. apr 2014 jeg kender ikke Roskilde sygehus men fik planlagt kejsersnit på Næstved sygehus den 20 februar...

var også bange inden jeg fik det, men tag det helt rolig for det gør ikke ondt og du mærker ikke noget, havde min mor med og hun fik min søn da han kom ud og der gik max 2 timer så havde jeg ham selv i armene, smerterne bagefter var ikke slemme, jeg fik smertestillet og hver 6 time fik jeg noget morfin i ca 24 timer så var det overstået, man har ondt bagefter men ikke så ondt..

håber det kan bruges til noget selv om det ikke er på Roskilde

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#2   2. apr 2014 Mange tak for dit svar smiley Det kan jeg godt bruge. Vænner mig nok stille og roligt til tanken om kejsersnit. Lægen min kæreste og jeg talte med, mente at de var begyndt på hud til hud lige så stille, og derfor kunne jeg måske være heldig at få min datter op til mig, med det samme. Jeg håber virkelig at det kan lade sig gøre, da min kæreste også synes, at det er det bedste. Jeg skal høres min lige, jordemoder og personalet på sygehuset, hver gang vi kommer derop.

• #3   2. apr 2014 Ved den første var det ik muligt at holde ham før 3 timer efter. Fordi jeg sku være til opvågning til jeg kunne bevæge mine ben. Det var om natten så der var ik babypersonale nok til han kunne komme med. Det var røv, men han var jo ved far og havde det godt. Ved den næste fik jeg hende efter de havde lukket mig og hun lå ved mig mens vi kørte på opvågning. Det var rart at både hende og far måtte komme med. Ved nr 3 fik jeg hende først 10 timer efter grundet komplikationer, men igen hun var hos far og havde det godt smiley det var godt i odense. Mit ar er super fint trods det har været åbnet 4 gange og katederert tager de jo ud rimelig hurtigt smiley langt de fleste kan nøjes med alm panodil for smerter.

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#4   4. apr 2014 Jeg har fået at vide, at de på Roskilde sygehus, er begyndt på hud til hud kontakt, efter planlagt kejsersnit og håber meget, at jeg kan få lov til, at få min datter op til mig, efter jeg er syet sammen igen. Min kæreste ønsker også at det kan være sådan, så vi vil hører min jordemoder og svangreambulatoriet, samt de lærer, der er til stede ved kejsersnittet.

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #5   4. apr 2014 Nu har jeg godt nok fået pk i Svendborg. Jeg var vild bange for det, men det var en rigtig god oplevelse.

Da vores datter kom ud, blev hun vejede, målt og tørret så kom hun op til far, som kom hen til mit hoved med hende, mens de syede mig.

Da vi kom på opvågning, fik vi enestue med en sygeplejeske og en jordmor. Jeg fik vores datter over til mig med det samme. Katederet fjernede de da bedøvelsen var over.

Efter 2 døgn kunne jeg klare mig med almindelig pinex.

Ved godt det ikke er det samme sted du skal føde, men håbe du kan bruge det alligevel.

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#6   5. apr 2014 Mange tak for dit svar smiley Alle gode oplevelser kan bruges, da jeg selv er bange for, hvad der skal ske og hvor ondt det gør bagefter.

Kommentér på:
Planlagt kejsersnit - Roskilde Sygehus

Annonce