Planlagt kejsersnit - Roskilde Sygehus {{forumTopicSubject}}
Hej piger,
Jeg har i morges fået at vide, til lægesamtale, at de vil have, at jeg skal føde ved planlagt kejsersnit, pga tidligere operation på mave og tarm, da de er bange for, at sygningerne vil gå op, hvis jeg føder naturligt, og det er jo farligt for både mig og prinsessen i maven. Jeg har det ikke godt med situationen, er ked af det, føler mig snydt og bryder mig ikke om at skulle have endnu et ar..katederet i blæren og at kroppen er fuldstændig smadret efterfølgende, så man skal have smertestillende. Vil gerne have min datter op til mig lige efter, men det er måske ikke muligt. Er der nogen der har erfaring med pks på Roskilde og det efterfølgende forløb ? Så vil jeg gerne hører jeres historie
jan 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
var også bange inden jeg fik det, men tag det helt rolig for det gør ikke ondt og du mærker ikke noget, havde min mor med og hun fik min søn da han kom ud og der gik max 2 timer så havde jeg ham selv i armene, smerterne bagefter var ikke slemme, jeg fik smertestillet og hver 6 time fik jeg noget morfin i ca 24 timer så var det overstået, man har ondt bagefter men ikke så ondt..
håber det kan bruges til noget selv om det ikke er på Roskilde
sep 2013
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
sep 2013
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Da vores datter kom ud, blev hun vejede, målt og tørret så kom hun op til far, som kom hen til mit hoved med hende, mens de syede mig.
Da vi kom på opvågning, fik vi enestue med en sygeplejeske og en jordmor. Jeg fik vores datter over til mig med det samme. Katederet fjernede de da bedøvelsen var over.
Efter 2 døgn kunne jeg klare mig med almindelig pinex.
Ved godt det ikke er det samme sted du skal føde, men håbe du kan bruge det alligevel.
sep 2013
Planlagt kejsersnit - Roskilde Sygehus