{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.081 visninger | Oprettet:

Karina N
Karina N
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178

Maven sidder langt nede.. {{forumTopicSubject}}

Hej piger,

Jeg er 22+5 idag, og undrer mig over, at min mave sidder meget langt nede, synes jeg selv. Den sidder som en bule ca. fra navlen og ned til skambenet..Er der andre, hvis maver sidder sådan??

Jeg ønsker mig, at min mave sad pænt over det hele, altså fra under brystet og ned..men er det først senere at maven sidder sådan?? Livmoderen går jo kun til lidt over navlen nu, så kan det være derfor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maven sidder langt nede..
  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#1   26. mar 2014 Her er et billede med bluse på..

profilbillede
  • #2   26. mar 2014 altså din livmodere går kun kun til ca navlen omkring uge 20-22 kan se du er en slank pige, så du skal nok først forvente en ordenligt vom når din livmorder fylder mere;)

• #3   26. mar 2014 Som omg skriver, din livmoder fylder ikke mere end til navlen på nuværende tidspunkt smiley så maven skal nok komme smiley

• #4   26. mar 2014 barnet bor jo i livmorderen så i og med livmorderen ik går længer op på dette tidpunkt er det også meget naturligt din mave er som den er:)

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#5   26. mar 2014 tak for jeres svar..:) synes bare det ser lidt sjovt ud..min kusine, som er ca. 6 uger længere henne har en stor mave, der fylder over det hele..så måske skal jeg bare være lidt tålmodig..men så længe at prinsessen har det godt derinde, så er resten egentlig ikke så vigtigt..blev skønnet til 500 g, da jeg var 22+3 i mandags, og jordemoderen sagde at det var rigtig fint - hun vokser som hun skal.

• #6   26. mar 2014 der sker også den del på 6 uger så det skal du ikke sammenligne,, smiley

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#7   26. mar 2014 Nej, det ved jeg godt..Er bare svært at lade være, når hun selv synes det er vildt sjovt at sammenligne sin mave fra 22+ med min..og der var hendes noget større allerede..så hun tror ikke jeg bliver helt så stor..men det kan jo ikke vides endnu..glæder mig bare helt vildt smiley

• #8   26. mar 2014 Det skal nok komme. Nogen får bare ikke de der kæmpe maver. Hvilke jeg tror i sidste ende måske er bedre i forhold til belastning. Da jeg ventede min datter lindede jeg en strandet hval inden jeg fødte. Og var meget besværet af det. Er sikker på du os får en stor flot bule snart

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#9   27. mar 2014 Freja´s mor: Mange tak smiley Er selv gravid med en pige, som skal hedde Freia, så det er jo meget tæt på din datters navn smiley Jeg er ikke besværet af maven endnu, den er heller ikke så stor..Dog er jeg meget besværet af ømhed og smerter i lænden og nederst i ryggen.:( det gør ondt hele tiden, ikke kun hvis jeg bevæger mig, men også når jeg sidder eller ligge stille..øv.

• #10   27. mar 2014 Åh hvor fint. Vi ved ikke hvad det bliver endnu, sådan er det ved mange fordi ryggen ændre sig. Jeg er kun plaget af plukveer. Synes min mave er mega og er i 19 uge nu

profilbillede
  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#11   27. mar 2014 Jeg synes din mave er rigtig pæn smiley Du ser flot gravid ud! Og kan jo næsten regne ud, at det må være 2. barn, der gemmer sig derinde. Det er vidst meget normalt at maven bliver lidt større 2. gang, da kroppen jo har været igennem en graviditet før??

• #12   27. mar 2014 Tusind tak smiley ja det er nr 2 det gemmer sig derinde. Ja rigtigt nok tænker bare jeg kommer til at ligne en hval Hehe

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#13   28. mar 2014 Den tanke kender jeg godt..:) Selvom jeg ikke er så stor endnu, men var også meget tynd fra start af, så synes alligevel der er sket meget med min krop. Dog mest på lår, hofter og numse..Hmm..Ville hellere have en lidt større mave i stedet for.

• #14   28. mar 2014 Tror altid man kan finde noget. Hvornår har du termin

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#15   29. mar 2014 Ja, det har du ret i Der er altid noget, der kan være bedre smiley Jeg har termin d. 25/07-14, så er 23+1 idag smiley

Har dog lige fået at vide, at jeg er i underskud af jern smiley og har problemer med at optage jernen. Øv. Så nu vil de have jeg skal tage 100 mg om dagen. Kan man overhovedet få en pille, med så meget jern i?

• #16   29. mar 2014 Ej det 2 dage efter min datter blev født smiley jeg har termin 19 august lige 6 dage før min fødselsdag så håber den kommer der Hehe.

Øv hvor træls men er sikker på det nok skal blive en fin prinsesse

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#17   29. mar 2014 Det er da lidt sjovt smiley Nu må vi se hvornår jeg føder. Min kæreste er fuldstændig sikker på, at det bliver den 9. juli..

Ja, så håber jeg da for dig, at du føder på termin eller lidt inden, så i ikke skal dele fødselsdag med din guldklump, men hvis det skulle ske, så glemmer du aldrig den dag. Det må da være en fantastisk fødselsdagsgave..
    Jeg kommer ikke til at dele fødselsdag med prinsessen, da jeg først har fødselsdag den 1. november smiley

• #18   29. mar 2014 Hehe hvor sjovt han tror det. Så må vi se.

Jeg tror vores kommer den 20 august, har jeg nemlig drømt. Ja det self rigtigt synes bare det mere rart at den har sin egen dag smiley

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#19   29. mar 2014 Jeg kan godt forstå dig smiley For så har både du og baby jeres egen fødselsdag. Det er nok også dejligt for baby, at føle, at det en dens dag helt alene.

Jeg synes det er lidt sjovt. Jeg lå vågen en nat og pludselig vågner han, kigger på mig og siger "du føder den 9. juli", men også lidt skræmmende..Tænk hvis han får ret. Det eneste jeg håber, er at jeg ikke går for meget over termin. Vil helst føde lidt før.

Min mor mener det kan være arveligt?? Hun fødte mig 7 uger før termin, ved akut kejsersnit pga. svangerskabforgiftning..Så jeg var en lille en på 1740 g og 42 cm. Og min søster er født 4 uger før termin, ca. 2½ år efter..

Håber da ikke jeg føder så meget før tid.

• #20   30. mar 2014 Ja altså min egen fødselsdag er jeg enlig lidt ligeglad med har desværre et underligt forhold til den dag. Desværre.

Ej det enlig vildt nok Hehe tror det kommer an på hvordan kroppen har det og baby. Freja er os født lidt før, jeg havde os svagerskabsforgiftning dog havde hun en fin fødselsvægt.

• #21   30. mar 2014 Min så sådan ud 20+5

profilbillede
  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#22   31. mar 2014 Hvor er du flot gravid, Camilla.

Frejas mor : har lige fået at vide, at jeg skal have et planlagt kejsersnit. ? Øvrigt smiley

• #23   31. mar 2014 Okay det skal gå søde. Vi skal have en dreng

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#24   31. mar 2014 Freja´s mor: Mange tak smiley Jeg har bare svært ved at forholde mig til det..Specielt tanken om, at jeg aldrig kommer til at kunne føde normalt.

Stort tillykke med jeres lille dreng smiley Så skal Freja have en lillebror - og så har i både en pige og en dreng, det må være dejligt smiley

• #25   31. mar 2014 Karina > tak for det, men det var jeg ikke til sidst.. jeg blev meget stor og det var slet ikke flot og har kæmpet med vægttab osv og står med en ulækker slatten mave fordi min hud er ødelagt. smiley

• #26   31. mar 2014 Søde nej men du er heldig at du får en dejlig lille pige. Det er det største.
    Ja Freja var os med til scanning og hun var så stolt og gik bare og sagde jeg skal have en lillebror hun glæder sig rigtigt meget nu

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#27   31. mar 2014 Freja´s mor: Det er godt at høre, så kan Freja rigtig gå og glæde sig til lillebror kommer ud smiley Jeg ved godt, at det er det vigtigste, men nøj hvor er det ikke sjovt. Skal til en ekstra scanning i uge 29, hvor de skal tjekke at hun vokser som hun skal..Indtil videre gør hun, så håber at det fortsætter sådan.

Camilla: Øv, sikke noget! Men du fik en dejlig guldklump ud af det smiley Frygter selv at det hele pludselig går amok, men indtil videre er maven ikke så stor - vægten stiger til gengæld meget hurtigt.

• #28   31. mar 2014 Ja gør hun os. Kan godt forstå dig men man er nød til at vende tingene til noget positivt. smiley godt hun vokser som hun skal

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#29   1. apr 2014 Ja jeg prøver stille og roligt at vænne mig til tanken , da jeg nu endelig har fået risikoen ved almindelig fødsel at vide. Min tarm kan risikere at gå i stykker, pga. to tidligere operationer som helt lille. Det vil jo helst ikke risikere, da det er meget farligt for os begge.. vil gerne have min smukke datter ud i god behold smiley Glæder mig jo rigtig meget til at blive mor og måde min prinsesse smiley ?

• #30   1. apr 2014 Okay ja det ville jo ikke være super godt hvis det skete

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#31   1. apr 2014 Nej, det være rigtig slemt...så hun kommer lidt før i stedet smiley

• #32   1. apr 2014 Hehe dejligt

• #33   1. apr 2014 Det var min mave i uge 20 smiley

profilbillede
  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#34   1. apr 2014 Sikke nogle fine maver i har/havde..:) Måske er det bare mig, som synes at alle andres maver er mere interessante ??

• #35   1. apr 2014 Sådan har jeg det os, har en veninde der har termin lidt før mig og vi sender mave billeder til hinanden

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#36   1. apr 2014 Hvor hyggeligt smiley Jeg har en kusine, som har termin den 9/6, jeg har den 25/7, og hun synes det er meget spændende at sammenligne min mave, med hendes mave, da hun var så langt, som jeg er nu..Hun er dog utilfreds med at hun havde taget 3-4 kg mere på i uge 24 end jeg har..Men sådan er vi jo forskellige. Der er stor forskel på vores maver, men vi har også 6 uger og 4 dage til forskel..

Kommentér på:
Maven sidder langt nede..

Annonce