{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

evt graviditet uden for livmoderen. ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at jeg har siden i går har testet positiv men kun svagt.

og har testet de sidste 14 dage. det hele er meget forvirrende men jeg prøver nu og forklare jer sagen.

jeg havde i midt december besøg af kæresten og vi har selvfølgelig sex. Jeg har igen besøg af ham i januar fra den 5-8. men der havde vi ikke sex da jeg havde min mens.. og har så ikke haft den siden. og i dec havde jeg min mens lige i starten. og han var der omkring den 11 mener jeg. Jeg havde så en upser den 26 dec men det passer ikke med min ægløsning..
men har heller ikke været sammen med hverken ham eller andre siden den 26 dec.. så jeg er meget forvirret da jeg ikke forstår det.. for hvis det hele skal passe sammen er jeg nu 10-11 uger henne.. men hvorfor får jeg så først en positiv test nu?

men jeg har de sidste ca 3 uger været meget plaget af svimmelhed. og det er meget slemt og er her til aften blevet meget værre. plus jeg har ondt i højre side af maven. og smerten kommer os en lille smule foran omkring navlen.
mit svimmelhed er der hele tiden også når jeg bevæger mig..
jeg er meget meget træt. til trods for at jeg sov hele dagen i går og har sovet det meste af i dag..

undskyld hvis det er meget rodet men håber i har bare et lille bud..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  evt graviditet uden for livmoderen. ???
Kommentér på:
evt graviditet uden for livmoderen. ???

Annonce