{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.725 visninger | Oprettet:

Rikke  N
Rikke N
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Graviditet, evt. fødsel og bachelor {{forumTopicSubject}}

Godaften de damer!

Håber der sidder nogle herinde, som kan hjælpe mig med deres oplevelser og erfaringer med hensyn til graviditet/fødsel og bachelorprojekt smiley

Sagen er den at mig og min kæreste er helt enige om at vi snart skal igang med familieforøgelse. Vi er henholdsvis 24 og 25 år, og når derfor under alle omstændigheder at blive 25 og 26 år når baby kommer. Vi bor sammen, og har et rigtig godt og stabilt forhold uden nogle problemer, der skal løses inden det ville være forsvarligt at sætte et barn i verden.
Nu til selve problematikken:
Jeg er færdig som sygeplejerske i januar 2013. Først havde jeg tænkt, at det ville være en god ide at vente til jeg var 100 % sikker på at få min bachelor i hus, og så gå på dagpenge bagefter. Min kæreste synes derimod, at vi skal starte efter nytår for så kan jeg komme hurtigere ud på arbejdsmarkedet og tjene penge, så vi også hurtigere kan få en stabil økonomi..

Er der nogle her, som har erfaring med netop min problemstilling? Kan jeg fx. stadig skrive bachelor hvis jeg føder to mdr. før den skal afleveres? Kan jeg få min bachelor forlænget hvis jeg nu kan se at jeg har gabt over for meget? Jeg skal jo alligevel på barsel, så det er jo ikke fordi jeg står og skal ud på arbejdsmarkedet lige med det samme - måske er det endda en fordel hvis jeg forlænger mit bachelorprojekt for at min uddannelse derved bliver nyere når jeg skal engang skal til at søge arbejde?
Der er godt nok mange tanker der går igennem mit hoved lige nu, for vil gerne tænke fornuftigt men samtidig bliver vi heller ikke yngre, og der er jo ingen garantier for at vi er et par som hurtigt bliver gravide...