{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.183 visninger | Oprettet:

Karina N
Karina N
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178

Gravid efter MA.. {{forumTopicSubject}}

Jeg havde en ufrivillig abort i september, som endte med en MA, da min krop havde problemer med at udstøde restvæv,
Den 21. oktober, var mit HCG (graviditetshormon) faldet til under 10, om min gynækolog sagde at der herefter ville gå 4-6 uger, før jeg kunne forvente at få min mens. Den 18. november, fik jeg en positiv æl test og idag den 28,. november, fik jeg en fin positiv graviditetstest (ikke morgenurin)

Mit spørgsmål er nu, hvor langt jeg ca. er i min graviditet. Normalt tæller man jo fra sidste mens første dag, som jeg jo ikke har haft efter aborten. Hvad siger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravid efter MA..
  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #1   28. nov 2013 Ville nok i dit tilfælde bede om en terminsscanning.

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#2   28. nov 2013 Hvordan får man sådan en? Og hvem udfører den, sygehuset eller gynækolog?

• #3   28. nov 2013 Du skal ringe til din læge og forklare situationen og så vil de nok ca vurdere hvor langt henne du er, ved at lægge 14 dage til din positive ægløsningstest og så vil lægen henvise dig til en scanning når de tror at du er ca 6-8 uger henne smiley - men er bare mit gæt, da jeg ikke selv har prøvet det smiley

• #4   28. nov 2013 De tager nok også en blodprøve for at følge dit HcG tal smiley

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#5   28. nov 2013 mange tak smiley har skrevet til gynækologen og ringer til lægen imorgen eller mandag, hvis jeg ikke kommer igennem imorgen

• #6   28. nov 2013 Det lyder lige som jeg, jeg ved heller ikke hvor langt jeg er, og de vil ikke give mig en terminsscanning. de vil bare tage blod prøver:-( så håber du her mere held med dig, smiley jeg ville bede en en scanning. ellers kan lægen jo ikke sætte termin eller den ca.

• #7   28. nov 2013 en terminsscanning bilver lavet på syghuset, eller det var det de sagde til mig, men du kan også tage til en privat men så skal du selv betale for det

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#8   28. nov 2013 fik taget blodprøver under 1. graviditet, som desværre endte med ufrivillig abort og der var det 4139 i uge 8 med tvillinger..håber jeg kan få lavet en terminsscanning.

• #9   28. nov 2013 ja, jeg har oplevet det samme som dig, ca, bare ikke med tvillinger, men med en, det gik fint ind til uge 8, så begyndte jeg at små bløde, og fik at vide, det er normalt, så fik jeg en spontan abort i uge 10, den 19 september. og så testede jeg mig gravid 1 november. fik at vide ved lægen de ville sende mig ind på syghuset til scanning, men det har vi så fået afslag på, så nu vil lægen tage blodprøver, selv om de ikke ved hvor langt vi er, og hvis vi ikke er langt nok til så tager vi da bare igen ugen efter, det er jeg temmelig pist over, så syntes du skal holde på du vil have en scanning, så du ved hvor langt du er.

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#10   28. nov 2013 Ja, vil afgjort helst til scanning..Var hos en gynækolog da jeg aborterede 1. gang, og hun ville gerne lave en tidlig scanning når jeg blev gravid igen, så håber at hun måske kan sige noget og evt henvise mig til terminsscanning

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#11   29. nov 2013 Så er der bestilt tid til 1. graviditets undersøgelse smiley 20-12-2013 smiley

• #12   29. nov 2013 dejligt håber alt godt for jer:-)

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

#13   1. dec 2013 Det gør jeg også smiley Håber 2. gang er lykkens gang smiley

Kommentér på:
Gravid efter MA..

Annonce