{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Øv - vægt {{forumTopicSubject}}

Nu har min graviditet jo ikke ligefrem været en dans på roser, og derfor har jeg klamret mig fast til alt hvad der var 'normalt', for ikke at gå helt ned med flaget.
Lillebror har hele tiden lagt i øvre del af vægtkurven, og lidt over, men igår til en planlagt vækstscanning, blev han scannet 17% under gennemsnittet med en vægt på 2300 i uge 36. Også havde hun endda taget alle de største tal, hvis hun brugte gennemsnittet vejede han kun 2154..
I uge 30+ 5 er han scannet til 1900 og ved jm for 14 dage siden skudt til 2500..
ØV hvor jeg synes det er træls når jeg nu lige havde en ting der trods alt bare kørte...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv - vægt
  • #1   31. okt 2013 Hvor er det træls for dig med alt det "modgang", men med din historie synes jeg det er så flot at du trods alt har "holdt ham inde" så langt! Der er ikke lang tid igen nu smiley

• #3   31. okt 2013 2300 g og 4 uger endnu er da ikke kritisk eller noget tænk på det. Her vejede Marcus 2600 g og født 39+6. Hele vejen igennem blev han skønnet af jm til at være stor og 39+0 sagde hun min 3500 g. Og Marcus har aldrig haft problemer med noget pga hans vægt

• #4   1. nov 2013 vil lige sige til det her, at man altså ikke kan regne med deres vægtmål altid. de skød loui til at være en lille en på 3200 gram men vejede 3950. og alle de jordmødre der har været inde over er kommet med forskellige "gæt" alle sammen

Kommentér på:
Øv - vægt

Annonce