Ikke klar til at være far!!!! {{forumTopicSubject}}
Min kæreste på 32 er på ingen måde klar til at være far. Han er så meget modstander at hvis jeg har kvalme og pruster bare en lille smule bliver han voldsomt irriteret på mig. Jeg må ikke være glad og jeg må ikke tale om det og jeg må helst ikke have billeder hængene af den lille fra nakkefoldscannig. I starten af graviditeten virkede det som om han var okay glad og at han glæde mig lidt, men det har vidst sig at være skuespil. Har for 2 måneder siden opdaget at han har et misbrug og det misbrug er blevet værre og værre for hver dag der er gået. Han siger han vil søge behandling men der sker ingenting. Vi var hos jordemoder idag og hun sagde at hun aldrig havde mødt en som havde det så dårligt med at sku være far som min kæreste og hun har været jordemoder i 25 år. Vi bor sammen i hans ejerlejlighed men han har sagt at han gerne vil leje den ud til mig da jeg ikke kan klare mere, men han flytter ikke og der sker ingenting. Han kommer hjem påvirket hver evig eneste dag og det er ved at æde mig op. Jeg mangler 5 måneder af min uddannelse men er bange for jeg er nødt til at sprænge fra og få en kontanthjælp for jeg er nødt til at komme væk og jeg ved ikke hvordan jeg skal kunne klare alt dette på en su. Jeg har ingen familie og ingen venner rigtigt, da jeg flyttede fra Fyn til Sjælland for at være sammen med ham for 5 år siden. Undskylder den tunge besked men er bare så ked af det og føler mig alene og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.... Jeg havde bare brug for at få det ud.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 12
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Det tror jeg ville være min løsning..
aug 2009
sep 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
Om ikke andet, så skal du nok klare den
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 61 Svar: 419
okt 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 68
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Svar: 20
Hvor er du forresten fra?
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
aug 2009
aug 2009
jan 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 147
og kommunen hjælper altså ikke bare. ikke hvis man har et sted at bo og det har du. og hvis de vil hjælpe kan der gå laaaang tid før du også får noget at bo i. men hvis det var mig så ville jeg tage min hg færdig og bag efter fise hjem til fyn
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Svar: 20
Hvor mange penge har du om måneden? Den lille har jo egentlig ikke brug for eget værelse så tidligt, så det er jo ikke så vigtigt.. Du skal jo ikke blive hos din kæreste, når ikke du kan holde ham ud og han er sådan en idiot!
nov 2012
Følger: 1 Svar: 39
Her kommer mine råd til dig:
Jeg synes absolut ikke, du skal blive hos din kæreste. Det lyder da helt forfærdeligt, og uanset hvad, tror jeg du får det bedre selv.
Babyen behøver da ikke sit eget værelse, så jeg ville skynde mig at finde en lille etværelses studiebolig eller lignende; gå på kommunen og spørg om de kan hjælpe dig, og snak med studievejlederen på din skole.
Man kan godt leve af en su og man kan også godt forsørge et barn. Udstyr osv kan du finde brugt til næsten ingen penge, så selvom det hele ser sort ud lige nu, så skynd dig at komme væk. Det skal nok gå
Ikke klar til at være far!!!!