{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fornemmelse af køn :) hyggetråd
  • #1   27. okt 2013 Jeg har på fornemmelsen at jeg bærer på en dreng. Men der går mange uger endnu inden vi finder ud af det smiley

• #2   27. okt 2013 Gad godt jeg havde den der fornemmelse smiley

• #3   27. okt 2013 Jeg var på intet tidspunkt i tvivl om at det var en pige, og fik det bekræftet lige efter MD skanningen. smiley

• Michélle B
    Michélle B Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 100
    #5   27. okt 2013 Jeg havde en fornemmelse af at det blev en pige, hvilket på ingen måde var påvirket af ønsket om et bestemt køn, for er sådan set ligeglad... Bare Spir er sund pg rask smiley

Men til scanning i tirsdags (11+1) mente jordmoderen at kunne se det var en dreng smiley Det var svært at se for den lå meget uroligt (som i 'adhd' uroligt :P) og havde flere gange krydset ben smiley

• #6   27. okt 2013 Synes det er fedt med de fornemmelser smiley jeg har simpelthen ikke nogen fornemmelse.

Hvornår begyndte i at fornemme at det var det køn ?

• #8   27. okt 2013 Nu har jeg kun kendt til graviditeten i en uge og to dage men jeg har sagt længe at jeg tror vores første bliver en dreng. Jeg har 3 brødre og min kæreste har 1. Ingen af os har søstre. Og det er faktisk bare derfor jeg tror det.

Dog er der flest kvinder i vores familier sammenlagt fra bedsteforældrene og ned ad i generationerne.

Jeg har flest mænd jeg er i familie med biologisk,
    og min kæreste har flest kvinder.

• #10   27. okt 2013 Synes simpelthen det er så hyggeligt når nogen har en fornemmelse og så høre om den så holder stik smiley

• #14   27. okt 2013 Skal man ikke lige omstille sig, når man bare "ved" det er et køn, men så er det det andet køn??

Jeg tænker da at jeg lige skal omstille mig hvis jeg nu fornemmede at det er da en dreng der gemmer sig derinde , men scanning så viser pige (eller omvendt selvfølgelig ) smiley

• #15   27. okt 2013 jeg troede mest på en pige, men da vi sad i venteværelset og ventede på at komme ind til kønsscanningen, kiggede jeg på min kæreste og sagde; Det er en dreng! Var lige pludselig slet ikke i tvivl. Meget mærkelig fornemmelse.

Og det er en dreng smiley

• #16   27. okt 2013 Hmm håbet var en pige men noget indeni mig fik mig til at kigge på drenge tøj osv smiley

Og sørme om det ikke bliver en dreng vi venter os smiley

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #17   27. okt 2013 Jeg har 'vidst' lige fra jeg fandt ud af jeg var gravid (9 uger) henne, at det var en dreng smiley det var en meget stærk følelse. Det føltes i hvert fald helt forkert at tænke, hvis det var en pige.

• #18   27. okt 2013 jeg har gættet rigtigt alle 4 gange

• #20   27. okt 2013 Håber jeg får sådan en fornemmelse smiley lige nu tror jeg slet ikke på at det bliver en baby. Og gør alt for at have noget at lave, så jeg ikke tænker så meget på det smiley

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #21   28. okt 2013 Ved min ældste søn drømte jeg at jeg fik en dreng, og midtvejs i graviditeten drømte jeg at jeg fødte for tidligt, og det skete også. Fødte 35+1

• #22   28. okt 2013 Første gang fornemmede jeg at jeg ventede en dreng men det hang nok mest sammen med at min mand har 5 brødre - jeg har godtnok både søstre og brødre men var bare overbevist om at vi fortsatte i svigerforældrenes fodspor og fik en dreng.. Og det gjorde vi smiley

Anden gang havde jeg lidt en fornemmelse af at vi ventede en pige.. Men da vi kom til NF scanning for sent (grundet en lægefejl kom vi først til NF scanning 14+) kunne de ikke måle nakkefolden ordentligt og i stedet lavede hun en gennemskanning og spurgte så om vi ville vide kønnet? Og ja det ville vi da godt hvis hun kunne se det? Og så fortalte hun at vi ventede en lille dreng..
    Så efter det var vi jo indstillet på at det var en lillebror vi skulle have.. Men alligevel var der noget i mig der ikke kunne slippe fornemmelsen af at bære på en pige.. Og den dag vi skulle til MD scanning sagde jeg til min mand : jeg ved godt at vi ikke får brug for det nu når vi venter en dreng men jeg er altså blevet helt vild med navnet Liva..
    Og til MD scanningen fik vi så afvide at vi IKKE ventede en lille dreng men en lille pige.. Som så sidenhen kom til at hedde Liva-Marie smiley

• #23   28. okt 2013 Og vi skulle omstille os da vi fik afvide at det var en pige og ikke en dreng.. Vi havde jo i flere uger gået og sagt ham når vi snakkede om baby og pludselig var det hun vi skulle sige.. smiley

• #24   28. okt 2013 Vi var begge helt sikre at vi fik en dreng, hvilket vi også fik smiley vi var også begge helt sikre på at jeg ville føde før jul (havde termin den 19 jan ) og endte med at føde den 2 nov.

Aner ikke hvorfor vi havde det på fornemmelsen for ingen i vores familie har født før tid. Men tror det var godt vi havde det, for alle ting var bestilt.

• #25   28. okt 2013 Jeg tror det er en dreng jeg bærer rundt på, men er slet ikke sikker. Vi ved det ikke før den kommer ud smiley
    Alle andre omkring mig siger det bliver en pige, men jeg holder på en dreng. selvom den ikke er så livlig som da jeg var gravid med Tobias. Er idag 23+2

• #26   28. okt 2013 Jeg drømte det begge gange, og det jeg drømte var rigtigt til md scanning.

• #27   28. okt 2013 Vi troede begge det blev en dreng første gang og det gjorde jeg.
    Jeg tror også vi får en dig denne gang, jeg aner ikke hvorfor, jeg har bare altid haft en forestilling om at jeg ville få to drenge smiley

• #28   28. okt 2013 Alle gik og sagde til mig st det blev en pige. Så meget at jeg jo nok selv troede på det så til kønsscanningen var jeg ikke i tvivl så fik et Chok da hun sagde det blev en dreng. Og nu er han 10 måneder, stor og dejlig og jeg er blevet mindre lyserød smiley

• #29   28. okt 2013 jeg var overbevist om at det var en pige jeg ventede, da min graviditet har været helt anderledes end de sidste to, hvor jeg ventede drenge ... og det holdt stik, jeg venter en lille pige smiley

• #31   28. okt 2013 Jeg har en fornemmelse af det bliver en pige smiley Jeg har kun drømt om små piger, og er flere gange kommet til at kalde baby for hun. smiley Har følt det fra start af smiley

• #33   28. okt 2013 Var slet ik i tvivl om at vi skulle ha en dreng, har jeg altid vist .. Er os overbevist om at hvis vi får en mere så er det os en dreng .. smiley er vist os en rigtig "drenge mor" men dermed ik sagt at en pige ik er hjertelig velkommen

• #34   28. okt 2013 Begge gange har vi ikke kendt kønnet før ved fødslen.

Ved første graviditet kom fornemmelsen ret sent, men jeg kunne overhovedet ikke forestille mig andet end at det var en pige og ud kom en pige!

Anden graviditet fik jeg en dag meget tidligt en hel klar fornemmelse af at det var en dreng og det kunne ikke være anderledes! Dog forsvandt fornemmelsen senere hen, måske fordi jeg blev så irriteret på svigerfar, som konsekvent blev ved med at kalde babyen lillebror overfor min datter og jeg var så bange for at hun ville blive skuffet, hvis der kom en pige ud, så jeg tilføjede altid.... "Eller lillesøster" smiley Ud kom lillebror dog!

• #35   29. okt 2013 Har haft ret begge gange ved ikke hvorfor men var bare helt sikker i min sag;) dog mente manden min det omvendte begge gange så han fik ikke ret, så vi fik dem jo bare i omvendt rækkefølge i flg min mand hihi;)

• #36   29. okt 2013 Havde ingen idé what so ever.. Troede dog mest på en dreng, hvilket min kæreste også gjorde. Vi fik en skøn lille pige! smiley

• #38   30. okt 2013 Jeg var helt sikker på det var en pige, men jeg venter en dreng smiley

• Alberte&Mor<3
    Alberte&Mor<3 Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 140
    #39   3. nov 2013 Jeg var sikker på en pige;) og det er hvad mavsen gemmer på;)

Kommentér på:
Fornemmelse af køn :) hyggetråd

Annonce