{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Lena L
Lena L
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69

Spiren udvider... {{forumTopicSubject}}

Hej alle i dejlige damer.

Jeg er jo så heldig at være gravid, 17 + 5 (termin 29 marts) idag for at være helt præcis.

Jeg har en, indtil videre, drømme graviditet. Ingen gener på nogen måde og er fuld af energi. Måske derfor jeg ikke lægger mærke til at maven jo egentlig udvider sig...

Kom egentlig kun til at tænke over det, fordi jeg kom til at beskylde kæresten for at have krympet en kjole da han vaskede tøj... Den kunne dæleme ikke lukkes ved maven ?!

Men heldigvis tog min kære mand det helt roligt og grinede af mig og sagde, at det da var pga baby, og om jeg ikke selv havde lagt mærke til det...

Og jeg må egentlig være ærlig og sige at nej, jeg har faktisk ikke lagt mærke til det. Men tog et billede af maven her til morgen, og jo den er da pludselig blevet rund. Og vægten siger endda -1 kg... (Havde kvalme og en del madlede de første 12 uger og tabte 3 kg) er så heller ikke så høj, kun. 157 cm, så måske det også har noget at sige, aner det ikke...

Så de damer hvordan har jeres baby huler det. Lægger i mærke til at de vokser eller kom det også som en overraskelse hos jer, at jo... Nu kan man jo se det??

Og i får da lige et billede af maven... Vis meget gerne jeres også

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spiren udvider...
Kommentér på:
Spiren udvider...

Annonce