Spiren udvider... {{forumTopicSubject}}
Hej alle i dejlige damer.
Jeg er jo så heldig at være gravid, 17 + 5 (termin 29 marts) idag for at være helt præcis.
Jeg har en, indtil videre, drømme graviditet. Ingen gener på nogen måde og er fuld af energi. Måske derfor jeg ikke lægger mærke til at maven jo egentlig udvider sig...
Kom egentlig kun til at tænke over det, fordi jeg kom til at beskylde kæresten for at have krympet en kjole da han vaskede tøj... Den kunne dæleme ikke lukkes ved maven ?!
Men heldigvis tog min kære mand det helt roligt og grinede af mig og sagde, at det da var pga baby, og om jeg ikke selv havde lagt mærke til det...
Og jeg må egentlig være ærlig og sige at nej, jeg har faktisk ikke lagt mærke til det. Men tog et billede af maven her til morgen, og jo den er da pludselig blevet rund. Og vægten siger endda -1 kg... (Havde kvalme og en del madlede de første 12 uger og tabte 3 kg) er så heller ikke så høj, kun. 157 cm, så måske det også har noget at sige, aner det ikke...
Så de damer hvordan har jeres baby huler det. Lægger i mærke til at de vokser eller kom det også som en overraskelse hos jer, at jo... Nu kan man jo se det??
Og i får da lige et billede af maven... Vis meget gerne jeres også
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 534
Jo tak mine bukser kan ikke lukkes mere og vægten siger +9 kg
Er i dag 22+2
aug 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 374
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 48 Svar: 486
apr 2008