{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.333 visninger | Oprettet:

Sanne M
Sanne M
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

Hjælp. Betale sig til blodprøver? {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Jeg vil høre om der er nogle derude, der ved om man her i Danmark, kan betale sig til at få taget blodprøver for toxoplasmose og listeria, og i så fald hvor? Min egen læge vil ikke tage dem, trods jeg har haft lette symptomer, og har kommet til at spise nogle af de uhensigtmæssige ting tidligere i graviditeten. Jeg kan ikke rigtig få ro i sindet, før jeg har fået disse undersøgelser, så prøver nu at undersøge, om man kan få dem taget andre steder.

Hilsen
Sanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp. Betale sig til blodprøver?
  • #1   10. okt 2013 Jep, på et privat hospital smiley

• Sanne M
    Sanne M Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2
    #5   10. okt 2013 K•D•I•V: jeg har helt sikkert Googlet for meget, men i starten af min graviditet kom jeg til at spise upasteuriseret ost. Og for en måned siden, fik jeg en kylling sandwich ( take-away ) der smagte lidt sjovt ( tror måske kyllingen har været lidt gammel ), og en uge efter, fik jeg ret slem hovedpine i 2 dage, og har læst at det er et symptom på listeria infektionen og man kan få det gennem for gammel kødpålæg smiley men jeg er helt sikkert også lidt over bekymret, men tænker det er bedre, at være på den sikre side?

Mortil:
    Min læge siger at jeg ville have blevet meget syg, hvis jeg havde fået infektionen og der derfor ikke er grund til bekymring. Men det er ikke det som jeg læser på nettet!

• #6   10. okt 2013 SLAP AF! Den stress du påvirker din krop med er mindst ligeså farlig som alverdesn sygdomme og stress er faktisk skyld i at mange abortere!

Jeg ville vælge at lytte til din læge og lade den ligge. Man kan Google herfra og til evig tid. Jeg kender det! Jeg havde et mærkelig modersmærke og straks skulle jeg tjekke alle symptomer for hudkræft . og havde mange af dem hvis jeg vendte og drejede det. Men jeg har altså ikke kræft, eller fejler andet end et mærkeligt modersmærke, smiley

• #7   10. okt 2013 Listeria er en sygdom der kan være dødlig så derfor vil jeg holde med din læge i at det har du ikke, og havde du fået så havde du været meget syg. Du har muligvis haft en MEGET mild form for madforgiftning, som ikke påvirker barnet på nogen måde!
    Sæt dig ned og slap af og nyd din graviditet.
    Jeg holdt ikke igen med noget under mine graviditeter og jeg har to sunde og raske børn i dag smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #12   11. okt 2013 Synes du lyder overbekymret. Faktisk som min søster der er gravid lige nu. Med de få symptomer lyder du i mine øre ik syg, så jeg holder med din læge.. Du har jo taget blodprøver en gang omkring tox.. Tror du ville få det bedre ved at slå tankerne ud af hovedet og nyde maven i stedet.

Kommentér på:
Hjælp. Betale sig til blodprøver?

Annonce