2.333 visninger
|
Oprettet:
Hjælp. Betale sig til blodprøver? {{forumTopicSubject}}
Hej derude.
Jeg vil høre om der er nogle derude, der ved om man her i Danmark, kan betale sig til at få taget blodprøver for toxoplasmose og listeria, og i så fald hvor? Min egen læge vil ikke tage dem, trods jeg har haft lette symptomer, og har kommet til at spise nogle af de uhensigtmæssige ting tidligere i graviditeten. Jeg kan ikke rigtig få ro i sindet, før jeg har fået disse undersøgelser, så prøver nu at undersøge, om man kan få dem taget andre steder.
Hilsen
Sanne
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
sep 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2
Mortil:
Min læge siger at jeg ville have blevet meget syg, hvis jeg havde fået infektionen og der derfor ikke er grund til bekymring. Men det er ikke det som jeg læser på nettet!
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Jeg ville vælge at lytte til din læge og lade den ligge. Man kan Google herfra og til evig tid. Jeg kender det! Jeg havde et mærkelig modersmærke og straks skulle jeg tjekke alle symptomer for hudkræft . og havde mange af dem hvis jeg vendte og drejede det. Men jeg har altså ikke kræft, eller fejler andet end et mærkeligt modersmærke,
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Sæt dig ned og slap af og nyd din graviditet.
Jeg holdt ikke igen med noget under mine graviditeter og jeg har to sunde og raske børn i dag
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
Hjælp. Betale sig til blodprøver?