{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.736 visninger | Oprettet:

Ekstra væske omkring foster??!!?! HJÆLP:( {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Jeg håber inderligt der er nogle der kan hjælpe mig lidt på vej, måske nogle der desværre har været noget lignende igenne.. smiley
Jeg er i uge 15+0, og har fra uge 11 fået afvide at, der er ekstra væske omkring barnet også kendt som rumdragt. - men i får lige hele smøren...

Han har meget væske omkring hele kroppen, samt lidt rundt om lungerne. Han er blevet tjekket for alt hvad der kan tjekkes, det eneste de fandt, var en kromosom fejl/gen fejl nr 8 - den har jeg også, så den er tilsynladene ufarlig, da jeg ikke fejler noget.
Men jeg har i dag været oppe og blive scannet igen, fået afvide at fostert højst sandsynlig ikke vil overleve graviditeten, og hvis han gør, ved vi ikke endnu ikke hvad han fejler smiley

Vi har fået afvide det kan være blodmangel - men han vosker fint, så det er tilsynladende ikke grunden. Det kan være noget med lymferne, er det det, vil vi først finde ud af det, hvis han bliver født. Ellers kan det være fordi han er syg, måske noget mentalt.
Men nu kan vi kun vente til uge 20, hvor de kan se lidt mere af organerne - men vi tvivler på det er dem, da alt ser fint ud, udover det væske smiley

Er der nogen der har været igennem det samme? Hvis der er, hvad har udfaldet været? Er barnet blevet født med sygdom eller ligenende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekstra væske omkring foster??!!?! HJÆLP:(
  • #1   20. aug 2013 Kender ikke noget til det, men håber din baby viser sig at være ok ..

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #2   21. aug 2013 hej jeg havde for meget fostervand en normal skal gårfra 12-22 mit var 34 men på trods af det fødte jeg hel normal og rask pige 5.5 uge for tidlig på 2680 og48 cm idag er hun 22 mdr helt normal dog var hun lang som til hun blev 12 mdr og er stadig meget lille men ellers er hun med hendes alder vi fik os alt muligt af vide men vi valgteog køretil tyskland til læge serveren masse om lige netopdet oghansagde en del andre ting som gav håb og vi dag glade for vi ikke fik en abort

Kommentér på:
Ekstra væske omkring foster??!!?! HJÆLP:(

Annonce