Ekstra væske omkring foster??!!?! HJÆLP:( {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg håber inderligt der er nogle der kan hjælpe mig lidt på vej, måske nogle der desværre har været noget lignende igenne..
Jeg er i uge 15+0, og har fra uge 11 fået afvide at, der er ekstra væske omkring barnet også kendt som rumdragt. - men i får lige hele smøren...
Han har meget væske omkring hele kroppen, samt lidt rundt om lungerne. Han er blevet tjekket for alt hvad der kan tjekkes, det eneste de fandt, var en kromosom fejl/gen fejl nr 8 - den har jeg også, så den er tilsynladene ufarlig, da jeg ikke fejler noget.
Men jeg har i dag været oppe og blive scannet igen, fået afvide at fostert højst sandsynlig ikke vil overleve graviditeten, og hvis han gør, ved vi ikke endnu ikke hvad han fejler
Vi har fået afvide det kan være blodmangel - men han vosker fint, så det er tilsynladende ikke grunden. Det kan være noget med lymferne, er det det, vil vi først finde ud af det, hvis han bliver født. Ellers kan det være fordi han er syg, måske noget mentalt.
Men nu kan vi kun vente til uge 20, hvor de kan se lidt mere af organerne - men vi tvivler på det er dem, da alt ser fint ud, udover det væske
Er der nogen der har været igennem det samme? Hvis der er, hvad har udfaldet været? Er barnet blevet født med sygdom eller ligenende?
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
Ekstra væske omkring foster??!!?! HJÆLP:(