hva fader må..... {{forumTopicSubject}}
min kæreste og jeg sad og fik en god snak over maden idag... jeg vil egentlig bare høre jeres mening og hvordan i fordeler tingene hjemme hos jer..
kommer her... : som gravid er der jo tusind ting man ikke må indtage eller bruge såsom parfume cremer mm. vi skal nærmest tænker over alt vi kommer i nærheden af, for det ikke skader vores børn.
der er jo mange ting jeg har måtte lave om efter jeg er blevet gravid, virkelig meget selvfølgelig uden at være total hyserisk.
vi har bare mange selvskaber/fester i disse mrd. og jeg har og kommer ikke til at deltage i lang de fleste fordi jeg ikke kan overskue hvor festlige de bliver efter et par timer... og måske lidt misundelse ; )
så er der alle de ting der sker med vores kroppe strækmærker , overvægt, brysterne bliver måske lidt trætte og alle de andre ting vi udsætter vores kroppe for...
er det så fair at kæresten/manden kan lave alle de ting som vi normalt gør, eller tager jeres mænd hensyn af en eller anden grad....
håber nogle forstår hvad jeg mener... ha ha : )
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 312 Svar: 1.298
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 172
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
kæresten har virkelig været prinsen på hesten, båret mig på et sølvfad. Han var/er jo pavestolt far
men jeg sys ikke det er i orden at far lader mor blive hjemme og kede sig mens han tager ud og hygger sig.. han burde være hjemme og hygge med mor og forkæle hendes hårdtpumpede hormonkrop som han jo iøvrigt selv har været med til at skabe.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 22 Svar: 804
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 43 Svar: 416
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
han fik lov til at komme til jule frokoster osv. men da fødslen nærmede sig ville han ikke tage nogen steder uden jeg var med...
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 156
ego mit spørgsmål var bare om jeres mænd er 100% som får eller om der bliver taget hensyn på den ene eller anden måde....
eks min kæreste skal jo ikke stoppe med at bruge parfume fordi jeg ikke gør, men så har han hjulpet mig under mine kvalme uger og gør da dagligt min dag nemmere og kommer da til at hjælpe endnu mere.... og det er så bare måden vi fordeler tingene på herhjemme...
men ja hvem kunne ikke drikke en kold øl i ny og næ... ha ha haha
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 54 Svar: 215
Jeg forstår 100% godt hvad du mener... inden jeg blev gravid gik vi i byen sammen næsten hver weekend og hyggede os rigtig meget med det, da jeg så blev gravid stoppede det jo ligesom, for jeg kunne jo ikke drikke, og det at være ædru og til fest med fulde mennesker er jo overhoved ikke det fedeste!!
min kæreste ville jo selvfølgelig gerne stadig i byen, og jeg må indrømme at jeg blev rigtig godt og grundig pige sur over at han ikke bare ville sidde hjemme sammen med mig!!! jeg var også meget misundelig over han bare kunne tage afsted når jeg ikke kunne - jeg følte lidt at når jeg ikke kan - så skal han heller ikke....
hvad gjorde vi?? Vi snakkede meget om det, og blev mere eller mindre enige om at han skulle skære meget ned på byturerne, da man jo er to til at lave et barn - der ud over skulle han ikke have tømmermænd næste dag..... for både at undvære ham om aftnen og natten fordi han var i byen og så hele dagen næste dag pga. tømmermænd, det magtede jeg næsten ikke....
han var nok "kun" i byen hver 3. weekend... man skal ikke fratage dem deres byture.... det får man ikke noget godt ud af - tror jeg:-)
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Men han var ikke ryger så der var ikke noget med han fortsatte med at ryge da jeg skulle stoppe...
Tror generelt jeg er meget heldig med ham jeg har for han er meget hjemme hygge menneske
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 520
Slattenpatterne - Jamen som min kære kæreste siger jamen så elsker han mig som jeg er
og i det hele taget er han uundværlig, tager bettemanden når jeg er ved mine heste
Så min mand er alt hvad jeg ønsker mig
jun 2008
ego : jeg personligt har skåret ned på div ting men ja mit liv ville være et rent helvede hvis jeg skulle følge alt til punkt og prikke....
jeg kan ikke se der kan være noget galt i at man ikke lige så godt kan prøve at gøre sit bedste for sit ufødte barn...
jeg har prøvet at købe cremer og make-up uden parabener og bruger neutral bobysæbe
såvel som neutral deo. (man behøver jo ikke stinke fordi man ikke har duft på?)
jeg har skåret meget ned på min hårfarvning
jeg prøver at spise sundt
jeg dyrker motion
stoppet med rygning (undgår steder hvor folk damper)
der er sikkert lidt mere men mit liv er ikke et helvede... : )
men jeg ville jo faktisk bare høre hvorn i gjorde i jeres familier ...
tak for alle de gode tilbage meldlinger... god dag.. ; )
jun 2008
jun 2008
jul 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 44
Han ændrede sig først da hun var kommet til verden. Det var en laaaang graviditet.
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 35
ingen grund til vi begge skal sidde hjemme, bare fordi jeg er træt eller ikke oker at se på fulde mennesker
sep 2008
Har slet ikke de der gå-i-byen vaner som nogen af jer beskriver men gad nok heller ikke ham hvis han rendte i byen hele tiden... Tror jeg heller ikke han gad hvis det var mig for det gjorde jeg i starten og fik valget mellem ham og byen...
Vi er bare pisse kedelige
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 43 Svar: 416
sep 2008
Synes ikke alder har en skid at gøre med om man render i byen eller ej...
Hvor kom det ind henne?
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
altså ingen parabener, ingen alkohol osv.
men for det første kan jeg sagtens være til fest og have det lige så sjovt uden at drikke, og gider jeg ikke afsted, ser jeg ingen grund til, at manden skulle blive hjemme, eller ikke mår drikke fordi jeg ikke kan osv. han er jo ikke gravid, så han skal da bare gøre som han plejer
hva fader må.....