1.204 visninger
|
Oprettet:
40+2.... {{forumTopicSubject}}
øv så ramte jeg lige de 40+2 idag
både godt og skidt ved det,
det rart han har det så godt der inde,
skidt at han ikke bare vil ud.
har dog ligget med mens smerter i 3 dage slimproppen er væk så det er bare om at vente.
undersøgelse mandag hvis han ikke er kommet inden (tvivler)
er der nogle her inde som har prøvet at blive sat igang og hvordan er det ? er det en negativ eller positiv ting?
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 115 Svar: 825
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
men ja jeg blev sat i gang 42+0 med stikpiller -eller, nåede kun at få en for tror måske at når man er gået så lang tid at man er rimelig klar, så jeg fik min første ve 28 minutter efter den første stikpille blev lagt op. Jeg troede at jeg skulle have sådan en ordentlig torpedo missil lagt op (de skal jo batte noget hvis de ligefrem skal sætte veer i gang) men den var på størrelse med en køresygepille -rigtig lille!
det var en positiv oplevelse. Ud over at jeg ikke oplevede vandet gå eller at få veer i et supermarked eller på shopping så var det næsten det samme alligevel. Den blev bare lagt op og så gik jeg ikke engang en halv time før jeg fik en god rigtig ve. Så de ville ikke gøre mere derfra fordi veerne bare kørte selv og kom med de rigtige minutters mellemrum og var gode.
det var nu også meget betryggende at være på sygehuset så jeg vidste at jeg var i gode hænder hele tiden. Jeg gik bare rundt mellem veerne og gik ned i kantinen og gik tur på sygehuset. Måtte godt nok stille mig og holde fast i noget eller hænge over den nærmeste stols armlæn indtil veen var ovre, men så gik jeg videre igen, så man behøver ikke ligge i sengen og kede sig hele tiden fordi man er blevet sat i gang.
Normalt får man også lov til at tage hjem igen, og det skulle jeg også have været. Fik min første ve da jeg var ved at tage min sko på mens jeg var ved at tale med sygeplejerskerne om hvad tid jeg skulle komme igen
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
Held og lykke med det hele ..
40+2....