{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

40+2.... {{forumTopicSubject}}

øv så ramte jeg lige de 40+2 idag smiley
både godt og skidt ved det,
det rart han har det så godt der inde,
skidt at han ikke bare vil ud. smiley
har dog ligget med mens smerter i 3 dage slimproppen er væk så det er bare om at vente.
undersøgelse mandag hvis han ikke er kommet inden (tvivler)
er der nogle her inde som har prøvet at blive sat igang og hvordan er det ? er det en negativ eller positiv ting? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  40+2....
  • #1   11. maj 2013 Ja det er dejligt at han har det så godt, men kan godt huske hvordan det var- når nan endelig rammer terminen, så føles alt derover som en evighed:). Jeg kom til undersøgelse 40+6 fordi jeg ikke mærkede liv. Det viste sig at jeg havde meget små veer da jeg kom derind (havde sku også lidt ondt:)), men jeg fik taget vandet og fik vedrop, da han trængte til at komme ud:). Men jeg synes ikke det var traumatisk, men jeg havde nogle kraftige veer og ofte af det vedrop:). Håber han melder sin ankomst lige om lidt, ellers skal du ikke være bange:)

• #2   11. maj 2013 godt at han har det godt smiley

men ja jeg blev sat i gang 42+0 med stikpiller -eller, nåede kun at få en for tror måske at når man er gået så lang tid at man er rimelig klar, så jeg fik min første ve 28 minutter efter den første stikpille blev lagt op. Jeg troede at jeg skulle have sådan en ordentlig torpedo missil lagt op (de skal jo batte noget hvis de ligefrem skal sætte veer i gang) men den var på størrelse med en køresygepille -rigtig lille!

det var en positiv oplevelse. Ud over at jeg ikke oplevede vandet gå eller at få veer i et supermarked eller på shopping så var det næsten det samme alligevel. Den blev bare lagt op og så gik jeg ikke engang en halv time før jeg fik en god rigtig ve. Så de ville ikke gøre mere derfra fordi veerne bare kørte selv og kom med de rigtige minutters mellemrum og var gode.

det var nu også meget betryggende at være på sygehuset så jeg vidste at jeg var i gode hænder hele tiden. Jeg gik bare rundt mellem veerne og gik ned i kantinen og gik tur på sygehuset. Måtte godt nok stille mig og holde fast i noget eller hænge over den nærmeste stols armlæn indtil veen var ovre, men så gik jeg videre igen, så man behøver ikke ligge i sengen og kede sig hele tiden fordi man er blevet sat i gang.

Normalt får man også lov til at tage hjem igen, og det skulle jeg også have været. Fik min første ve da jeg var ved at tage min sko på mens jeg var ved at tale med sygeplejerskerne om hvad tid jeg skulle komme igen

• #3   11. maj 2013 Jeg blev sat i gang med stik pille . Men i uge 37+4 og det gjorde pokkers ondt. Fik sat 5 stikpiller uden der skete noget inden i. Men havde veer fra første pille og lå i 5 dage inden jeg fik kejsersnit . Men de fleste der bliver sat i gang der er over deres termin der normalt i løbe af et døgn . Og skal kun ha lagt en pille. Men kan være du er åbnet dig så meget at de tager vandet også går det for det meste os hurtigt

• #4   11. maj 2013 Hvis du kigger mit album der heddrr fb, så er der en lang smøre om min oplevelse med igangsættelse. smiley Jeg ville gerne være gået i gang selv. Det var en hård omgang min fødsel.

• #5   11. maj 2013 Jeg blev sat igang 38+6 og fik stik piller i 3 dage uden der skete noget. Jeg fødte på 4 dagen hvor mit vand blev taget. Jeg skulle føde på 4. Dagen ellers ville det blive kejsersnit den dag om aften.

• #6   11. maj 2013 Jeg blev sat i gang 39+1. Ved at vandet blev taget kl 8 om morgen. Også gik dagen ellers med at vente, og kl 12 fik jeg ve-drop, og 19:56 var han ude .. En meget lang og hård dag, men en kanon oplevelse og ville med glæde gøre det hele om igen smiley

Held og lykke med det hele ..

Kommentér på:
40+2....

Annonce