{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

40+2 {{forumTopicSubject}}

Ja jeg havde termin i lørdags og var jo som man nok altid er når tiden nærmer sig, meget spændt på om den lille ville komme på den dag.. Det gjorde hun ikke, og nu får jeg sgu kolde fødder. Går lidt og håber på at fødslen først går igang om en uges tid. Jeg glæder mig utrolig meget til at få hende ud, gør manden også. Vi har glædet os gennem hele graviditeten... Men er der andre der har haft det som mig op mod termin?? Det er slet ikke fordi jeg ikke glæder mig til hun kommer, men hun behøver ikke komme lige idag eller imorgen smiley
Hmm er jeg unormal???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  40+2
  • #1   14. sep 2009 Mon ikke det er din underbevidsthed der spiller dig et lille pus?!! ..
    Altså at du måske er mere nervøs for den fødsel end du måske lige går og regner med?! ..

• #2   14. sep 2009 Ja jeg havde det også sådan, men mere fordi jeg havde termin 22. dec og der kom han jo heller ikke, såååå det ville passe mig dårligt om han kom juleaften, alle juledagene, nytårsaften og 1. januar.... smiley Mange dårlige dage...han kom nytårsaften smiley
    Men ja man går og glæder sig og venter og venter og når så tiden nærmer sig så bliver man alligvel lidt bekymret for hvordan det skal gå osv.
    Tror det er naturligt nok, man er jo meget spændt på selve fødselsforløbet...

• #3   14. sep 2009 trine og....
    hmm jo det må jo dybest set være det det bunder i..

• #4   14. sep 2009 bianca.
    Okay rart at høre du også havde det sådan, selvom det var pga datoerne smiley Føler mig helt led når jeg tænker, at jeg godt lige kan bruge en dag eller to mere før hun kommer ud til os..

• #5   14. sep 2009 Jeg havde det lige sådan med Victor (nr2) - Tro også det bundende i jeg var mere nervøs for fødslen når det pludselig kom så tæt på smiley Med Benjamin (nr1) tænkte jeg egentlig ikk så meget over det , det skete bare smiley

Er gået 2 dage over tiden med begge to. smiley

Men altså , tror det er en meget naturlig reaktion smiley

• #6   14. sep 2009 jo da jeg nærmede mig havde jeg den der "iiih nu må han godt komme , meeeen jeg vil da gerne beholde ham i maven oos :p" ..

Kommentér på:
40+2

Annonce