{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

jer med bækkenløsning {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg er idag gået på barsel, og har gået med bækkenløsning siden januar, og må egentlig ikke så meget hmmmmm. Men idag brugte jeg min dag på at pudse alle vores vinduer (7 store, 2 små + 1 glas dør) både indvendig og udvendig smiley men jeg sys det er ved at være lidt kedelig ikke at kunne lave så meget..

Hvad laver/lavede i der går/gik hjemme ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jer med bækkenløsning
  • #1   5. apr 2013 og forresten kan det virkelig godt mærkes på mit bækken nu, at jeg har været så meget igang, så det var måske at satse lidt højt smiley

• #4   5. apr 2013 Jeg gik sygemeldt fra uge 20, og brugte det meste af min tid foran computere med puslespil, sidde i sofaen og lægge tøj sammen osv. Hvis jeg lavede særlig meget tudede jeg af smerter om aftenen - så det gav sig selv ikke at lave særlig meget smiley

• #5   5. apr 2013 Ja jeg har også været sygemeldt siden jeg var 16 uger henne og er nu 29+5 og er begyndt at kede mig gevaldigt!!! Sidste gang havde jeg også bækkenløsning og var sygemeldt også fra 16. Uge, og tog 27 kg på, fordi jeg bare lå på sofaen og ikk tænkte på hvad jeg spiste, denne gang har jeg indtil videre taget 5 kg på smiley og ville ønske jeg kunne røre mig lidt mere, men både min ryg og bækken er helt ødelagt af smerte, så nu prøver jeg at finde inspiration til hvad man så kan lave, der ikke skader mig. Jeg er vildt dårlig til at lytte til min krop, fordi vil altid gerne gøre ting færdige eller gå igang med noget min krop ikke lige sys.

Jeg kan ikke strikke, og har aldrig læst en bog (kommer heller aldrig til det). Så ellers er andre forslag velkomne smiley

• #6   5. apr 2013 Blev også tidligt sygemeldt pga bækkenløsning, og ville råde dig til at slappe af . Gjorde jeg ikke, for kunne ikke side stille og lider den da idag halv andet år efter fødsel meget af smerter i især hofterne .

Men lave noget kreativt, perle billeder, male, sy, start på en god serie smiley

• #7   8. apr 2013 Jeg har gået sygemeldt siden uge 8-9 stykker, og er nu 22 uger henne.
    Jeg bruger tiden på det lette i hjemmet, indtil kroppen selv begynder at sige fra. Se tv/film. Spille computer, spille på ipad, læse en bog, og kan godt li at brodere, så det bruger jeg også en del tid på.
    Ville rigtig gerne have en symaskine, så jeg ku lave lidt babytøj og diverse smiley

Kommentér på:
jer med bækkenløsning

Annonce