{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

Jeg gider ikke mer, ked af det {{forumTopicSubject}}

Kender i det?
Jeg har bar fået nok af og være tyk nu. Har væske i kroppen. I sidste uge revnede mine graviditets bukser, hvilket alle andre end mig syns var skide skægt. Jeg går som en and, hvilket folk også syns er sjovt. Og så ligner jeg bar pis syns jeg. Jeg trænger til nyt hår, nyt tøj og sol på kroppen.
Ork mann hvor er jeg ked af mig selv nu.
Selv mine jogging bukser er ved at være så tyndslidte at de snart revner også.
Jeg keder mig mere end gennemsnittet og kan simpelthen ikk få tiden til at gå mere nu.
Og folk siger man skal slappe af. Ja det er også fint. Men hvis jeg slapper mere af end jeg gør i forvejen, ender jeg som sindssyg.
Håber dælme tiden snart er inde til hun vil ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg gider ikke mer, ked af det
  • #1   23. mar 2013 Er der nogen af jer, som har haft meget nemt til tårer op til fødslen? Jeg laver ikk andet end og tude idag. Og igår var jeg også bar nem og irritere.

• #2   23. mar 2013 jeg havde det nøjagtig som du beskriver det op til min

• #3   23. mar 2013 Jeg jeg var gravid med min søn, var jeg meget meget let til tårer. Der skulle simpelthend ikke noget til, før tårerne trillede.
    Jeg var simpelthend overbevist om, at jeg ville stor tude når han kom til verden....
    Men da min lille Cilas kom til verden var jeg så overvældet, at jeg ikke fældede den mindste tårer ;o)

Efter min graviditet har jeg fortsat været meget let til tårer... Nu er jeg gravid igen, og NU skal der virkelig INGEN ting til før jeg tuder :o)

Hvis du har meget væske i kroppen, så drik MASSER af vand/væske !!
    Et godt råd er, at vand bekæmper vand - og det er sandt!
    Jeg drak MASSER af vand og mælk sidst jeg var gravid... ja jeg var nærmest helt afhængig!! Og jeg havde ikke det der lignede vand i kroppen på noget tidspunkt!

Det lyder næsten som om at du går hjemme??
    Det gør jeg også... med bækkenløsning - Hvilket jeg også gjore sidste gang.
    Jeg synes bestemt også at tiden er LANG!
    Men tro mig, når først den lille kommer til verden, så er alt det trælse i graviditeten glemt :o)

Hvor langt er du henne???

• #4   23. mar 2013 Sådan har jeg det også .. Føler med dig smiley

Er selv 40+4 idag

• #5   23. mar 2013 Jeg er tørstig hele tiden. Så jeg syns jeg drikker meget væske. Men mine ben og fødder svulmer rigtigt meget op.
    Jeg har gået hjemme i meget lang tid nu. smiley
    Jeg havde termin i mandags. Så vi går bar og er utålmodige.
    Men det er lidt skræmmende som ens krop kan gå sådan i selvsving. Der skal ingenting til før jeg græder.

• #6   23. mar 2013 Jeg fødte tirsdag 41+3 og hele weekenden græd jeg bare. Jeg var ellers ikek grådlabil under min graviditet, men der havde jeg bare fået NOK. Jeg ville ikke mere, og jeg havde gjort HVAD SOM HELST for at få ham ud.

Jeg tror man har det så skidt sidst i sin graviditet, og er så desperat, for at man så ahr mindre imod at fødslen gør ondt - man bliver bare glad for at den slutter! smiley

• #8   23. mar 2013 Hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste med de tanker. Jeg glæder mig rigtigt meget til hun kommer ud. Men li idag er jeg bar små sur og træt af hun ikke viser sig eller bar tegn på at nu kommer hun snart.

Men hvor er det rart og vide at der er flere der har haft det som jeg har det. Min kæreste var ved at være urolig for mig. For jeg plejer ikk sådan at græde over små ting hele tiden.

• #9   23. mar 2013 hvem ved jeg gav heller ikke tegn på max ville ud til trods for stik piller havde ikke engang en plukve i løbet af dagen. så gik jeg i seng og pling så røg vandet så det kommer når du mindst venter det måske

• #10   23. mar 2013 Mor til max: blev du sat igang med stik piller?

• #11   23. mar 2013 ja efter at have været oppe ob blive tjekket hver dag i 2 mrd pga jeg ikke mærkede ham gik de med til stikpille et par dage over termin

Kommentér på:
Jeg gider ikke mer, ked af det

Annonce