Jeg gider ikke mer, ked af det {{forumTopicSubject}}
Kender i det?
Jeg har bar fået nok af og være tyk nu. Har væske i kroppen. I sidste uge revnede mine graviditets bukser, hvilket alle andre end mig syns var skide skægt. Jeg går som en and, hvilket folk også syns er sjovt. Og så ligner jeg bar pis syns jeg. Jeg trænger til nyt hår, nyt tøj og sol på kroppen.
Ork mann hvor er jeg ked af mig selv nu.
Selv mine jogging bukser er ved at være så tyndslidte at de snart revner også.
Jeg keder mig mere end gennemsnittet og kan simpelthen ikk få tiden til at gå mere nu.
Og folk siger man skal slappe af. Ja det er også fint. Men hvis jeg slapper mere af end jeg gør i forvejen, ender jeg som sindssyg.
Håber dælme tiden snart er inde til hun vil ud.
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
jun 2012
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 158
Jeg var simpelthend overbevist om, at jeg ville stor tude når han kom til verden....
Men da min lille Cilas kom til verden var jeg så overvældet, at jeg ikke fældede den mindste tårer ;o)
Efter min graviditet har jeg fortsat været meget let til tårer... Nu er jeg gravid igen, og NU skal der virkelig INGEN ting til før jeg tuder :o)
Hvis du har meget væske i kroppen, så drik MASSER af vand/væske !!
Et godt råd er, at vand bekæmper vand - og det er sandt!
Jeg drak MASSER af vand og mælk sidst jeg var gravid... ja jeg var nærmest helt afhængig!! Og jeg havde ikke det der lignede vand i kroppen på noget tidspunkt!
Det lyder næsten som om at du går hjemme??
Det gør jeg også... med bækkenløsning - Hvilket jeg også gjore sidste gang.
Jeg synes bestemt også at tiden er LANG!
Men tro mig, når først den lille kommer til verden, så er alt det trælse i graviditeten glemt :o)
Hvor langt er du henne???
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Er selv 40+4 idag
jul 2008
Jeg har gået hjemme i meget lang tid nu.
Jeg havde termin i mandags. Så vi går bar og er utålmodige.
Men det er lidt skræmmende som ens krop kan gå sådan i selvsving. Der skal ingenting til før jeg græder.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Jeg tror man har det så skidt sidst i sin graviditet, og er så desperat, for at man så ahr mindre imod at fødslen gør ondt - man bliver bare glad for at den slutter!
jul 2008
Men hvor er det rart og vide at der er flere der har haft det som jeg har det. Min kæreste var ved at være urolig for mig. For jeg plejer ikk sådan at græde over små ting hele tiden.
okt 2010
jul 2008
okt 2010
Jeg gider ikke mer, ked af det