{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

Hvornår lavede i babyværelser ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt meget over om jeg skal lave baby værelse, altså vi er i den situation at vi har huset til salg, der har dog ikke været nogen interesser endnu, så det bliver nok ikke lige pt at vi skal flytte.
Men så tænker jeg, hvornår lavede i værelse ?
Hvornår brugte jeres guldklumper det ? Altså sov i eget værelse.
Der er nok 10 skridt fra min seng, og til hvor bebs skulle sove, så jeg er jo ikke langt fra hende, hvis det var at vi valgte hun skulle sove alene smiley
Altså i bund og grund, så ønsker jeg jo ikke bruge en masse penge på maling gardiner og udsmykning, hvis vi allligvel ender med at flytte før hun skal bruge det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår lavede i babyværelser ?
  • #1   21. feb 2013 Vi lavede værelse løbende da jeg var halvvejs, men det var fordi ALT skulle laves. Både gulve, nyt vindue, tapet og maling, ALT. Det stod klar da jeg var 36+.

Hun har sovet derinde siden hun var 6 uger, og bruger det rigtigt meget og leget derinde siden hun var 9-10 måneder.

• #2   21. feb 2013 Lavede først værelse kort før han blev født. Vi indrettede det først helt færdigt da han skulle sove derinde, hvilket han først begyndte på da han var 6 mdr...

• #4   21. feb 2013 Vo flyttede i vores nuværende lejlighed da jeg var 23+0 så der begyndte jeg planlægning af værelset, og det var færdigt to uger før terminen, men jeg var også alene om alt, samling af møbler, ophængningen af billeder, samt at sy diverse sengehimmmel, rand mm..

Han var 5 måneder da han kom derind og sove, og er det eneste han laver derinde lige nu, og så har hans far snuppet det halve af værelset til hans modeltogbane, men det skal selvfølgelig væk når han skal til at bruge det..

• #5   21. feb 2013 Silje er 6 mdr og har ikke noget værelse hun leger i stuen og sover hos os..

• #6   21. feb 2013 Havde ikke noget værelse til hende før hun var 5 mdr., og det blev gjort helt klar på en weekend smiley
    Hun bruger det endnu ikke til andet end at sove og blive skiftet, og er 8,5 måned.

• #7   21. feb 2013 Vi har først lavet værelse til hende da hun var 5-6
    Måneder.

Nu er hun 10 måneder - og hun sover stadig i tremmesengen inde ved os.
    Og vi har ikke planer om at hun skal på eget værelse foreløbig.
    Hun sover ikke igennem, og jeg kan godt li at have hende tæt på smiley

• #8   21. feb 2013 Vores er 21mdr og de sover hos os og leger i stuen. Dog har vi puslerum til dem.

• #9   22. feb 2013 Hjalte er 26 måneder og har ikke noget værelse endnu. Han sover hos os og leger i stuen smiley

• #12   22. feb 2013 Vi gik i gang efter MD-scanningen.... Og vi er stadig ikke færdige... smiley Lillemanden skal som en start sove inde hos os, i en vugge, men lige så snart han sover igennem, så ryger han på eget værelse... Vil ikke have børn i mit sove værelse i flere år... Vi har pusleplads på hans kommende værelse.. smiley

• #13   22. feb 2013 Da hun var lidt over 1 år tror jeg. Vi havde nemlig stue der hvor hun skulle have værelse.

• #15   22. feb 2013 Vi har lavet lillebrors værelse mere eller mindre klar og jeg er kun uge 22 smiley han skal selvfølgelig sove ved os i starten i sin tremmeseng.
    Vores datter kom på sit eget værelse da hun var 4 mdr og det var fantastisk. Hun sov og jeg sov smiley

• Kim C
    Kim C Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #16   22. feb 2013 Jeg regner med at vi bliver færdig med værelset idag (-: og vi er kun 15 + 1 henne.

• Kim C
    Kim C Tilmeldt:
    feb 2013

#17   22. feb 2013 Hvor meget skal der laves i værelset? Er der gulv, væg?

• #18   22. feb 2013 Marie bliver 2 år til april og vi er først ved at bygge hendes værelse.
    hun sover inde ved os og leger i stuen.

• #19   22. feb 2013 Der er gulv og lofte og nye vinduer, så det er ikke forbi der mangler andet end maling og indretning. Jeg er bar i tvivl om jeg skal gå igang med noget hvis vi nu står om 3 måneder og skal flytte.. Men jeg er heller ikke så opsat på at hun skal sove inde ved os så længe, og slet ikke når værelset er lige op af vores og så sover vi selvfølgelig med alle døre åbne så hun ligger næsten lige tæt på som hvis hun sov ved os..
    Håber sgu bar snart det her hus kunne blive solgt sådan at man kunne komme igang med det nye hus og få det indrettet, synes ikke rigtig at man gider gøre så meget når man ved at risikoen for man snart skal fra flytte er der...
    Men grunden til jeg ikke synes hun skal sove ved os er at jeg tror sgu ikk jeg ville kunne have mor og far tid når hun ligger lige der ved siden af! Men måske man tænker lidt anderledes når hun er der..

• #20   22. feb 2013 Mors bay, ja puha, så har i da lidt at lave det næste stykke tid smiley

• Kim C
    Kim C Tilmeldt:
    feb 2013

#21   22. feb 2013 Du kan jo bare gi det en billig og hurtig overhaling (-:

• #22   23. feb 2013 Mor og far tid som i sex eller hvad? Man kan godt dyrke sex selvom du har en baby liggende. Ellers behøver sex ikke være i sengen.. det kan ske andre steder i hjemmet også

• #23   23. feb 2013 Det er selvfølgelig rigtigt camillia smiley Men tror jeg ville føler mig utilpas med den bette lå lige ved siden af smiley
    Camilla- mor til dina. Jeg tror også det bliver noget i den stil vi gør smiley

• #24   23. feb 2013 Jeg ville være mere utyg hvis baby ikke lå i samme rum som mig de første mdr
    Men I kan jo også bare flytte baby ind og have alarm tændt.

• #25   23. feb 2013 Jamen hun skal heller ikke ud med det samme hun bliver født. Men påtænker da når hun er en 3 - 5 så skal hun ind og sove for sig selv smiley
    Men i det her hus, så er hun så tæt på, hvis vi nu havde et hus hvor hun skulle ligge langt væk, så kan det godt være jeg følte anderleders. Men når det er så tæt på, så synes jeg også for hendes egen skyld, så hun ikke bliver forstyrret af at vi går i seng senere og har lyset tændt, måske ser tv osv osv smiley

• #26   23. feb 2013 3-5 uger, mdr eller år? smiley hehe

• #27   24. feb 2013 Hov, måneder smiley Går lige stærkt nok nogengange smiley

• #28   24. feb 2013 Hehe, det synes jeg også er helt passende, havde vi haft pladsen ville Monique heller ikke have været i soveværelset så længe.. vi tog så og rykkede stuen ud i køkkenalrummet og gav hende værelset i sommers.

• #29   24. feb 2013 Ja, vi har også kun 1 værelse i vores hus, så det er godt det kun er en vi venter smiley
    Så jeg ser bar frem til at vi kommer i noget større, for ellers skal vi også ud i at skulle renovere lidt smiley

Kommentér på:
Hvornår lavede i babyværelser ?

Annonce