Fortvivlet.. {{forumTopicSubject}}
Hej piger..
Jeg har lidt en træls ting, som jeg gerne vil spørge om lidt råd til..
Jeg er gravid og skal føde om ca. en måned. Det er mig og kærestens første barn. og vi er begge 21 år.
men min kæreste er under uddannelse og som en del af uddannelsen skal han til udlandet, men bus med en helt masse "drenge" de skal til Hviderusland (staves?)
De skal afsted engang her indenfor et år, og det tager 14 dage hvor han er væk. Så er mit "problem"
At jeg pludselig står "Alene" tilbage i 14 dage med vores ikke så gamle datter, og jeg dur bare ikke til at være alene eller væk fra kæresten, er van til at han altid er der og altid er der til at sove med mig.
Og så har jeg hørt at den tur de skal på går mere op i druk og damer end i selve uddannelse, og det er ikke fordi jeg ikke normalt stoler på ham, men pludselig sys jeg at han er så langt væk og hvis han skal drikke sig fuld med en masse unge fyre og jah hvad de nu skal så vil jeg hele tiden gå og tænke på hvad han laver og hvad der nu sker. er allerede begyndt at bekymrer mig nu inden jeg overhovedet ved præcis hvornår han skal afsted.
Men synes så bare os at 14 dage væk fra sin familie er meget, når han egentlig ikke skal bruge turen til noget. Kan skolen tvingen ham til at tage med tror i?
Ja undskyld det blev lidt langt nu, men måtte li ud med det..
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 83 Svar: 1.058
Og det er da også hårdt at stå med det hele alene i 14 dage, men kunne du ikk evt. få en veninde på besøg i nogle dage eller din mor?
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Forstår godt dine bekymringer, men forsøg nu at slå koldt vand i blodet indtil den bette er kommet
Men hvad med dine forældre? Har du ik mulighed for at bo hos dem de par uger, eller få en god veninde til at bo hos dig?
Personligt synes jeg, at det ville være lidt synd at bede ham blive hjemme,hvis han selv har lyst til at komme afsted. Det er jo en kæmpe oplevelse for ham. Og jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs for, hvad han laver på turen. Jeg er sikker på, at det der fylder mest i hans hoved på turen, er hans to guldklumper derhjemme
jul 2011
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
De kommer til at gå meget hurtigere end du regner med, og så tænker jeg at det kunne lyde meget sundt for dig at prøve at "sove alene"...
Kan godt forstå din bekymring om hvis hele turen går mere op i druk og damer end uddannelse... men tror bare du må stole på ham at han ikke kunne finde på at lave noget han ikke skal, hvis han ikke er "typen" til daglig, så sker der heller ikke noget på sådan en tur.
Jeg er af den mening at enten er en mand af den type der kunne finde på det, elelr også er han ikke, og er han det, så vil det alligevel ske før eller siden, om han er væk 14 dage eller med gutterne ude 4 timer.
Men syntes da det vil være en god ide at snakke med ham om turen, og hvad den betyder for ham,. Pas dog på med at lyd som om du ikek stoler på ham, elelr stil spørgsmåltegn ved hvad han vil kunne finde på, den mistillid det vil skabe kan få konsekvenser langt frem i tiden.Syntes heller ikke du skal "forbyde" ham at tage afsted, du kan sige at du er ked af at han tager afsted, men at direkte forbyde kan altså også skabe noget ubalance i forholdet.
Ikke at man skal finde sig i hvad som helst, på ingen måde, men 14 dages tur med hans studiehold...
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
Man skal passe på at man ikke står i vejen for ting ens partner gerne vil.
- og han vil da helt sikkert savne dig lige så meget som du savner ham.
jul 2011
Men jeg forstår dælme godt dine frustrationer! Jeg er selv en skovl til at være alene hjemme, og jeg ville heller ikke have det særlig fedt med, at min kæreste skulle være afsted i 14 dage - baby eller ej!
okt 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 82 Svar: 130
Og det med at det er gutterne, han ska afsted med, det er nogen fyre som han højest har mødt en gang før så det er ikke fordi de er kammerater eller noget:)
Ved os godt at selvfølgelig går det, for det skal det jo, men er stadig ikke glad for det.. Og har ikke li mor eller far i nærheden som jeg kan/vil bo ved, for sys os det er forkert når jeg har mit eget barn at jeg så kommer hjem og bor..
Fortvivlet..