Total i chok {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg fik en stort chok i mit liv her i aftes.
Jeg fik en besked fra min x kone (kone/partner). Jeg vil lige sige at vi for 2 mdr siden sender vores separetion papir ind til statsforvalting og vi har ikke hørt noget fra dem så vi er stadig gift. Når til det jeg fik et stort chok af. Fik en SMS fra hende btw er jeg gravid. Jeg bor stadig sammen med hende. Og stadig gift med hende. Jeg er glad på hendes vejen. Men så kommer jeg til at tænke hvad gør jeg. Når hun har været sammen med par fyre. Jeg har styr på hvornår hun fik sin mens og ægløsning. Og det fik hun det fik hum mellem den 3/12-12/12-2012. Kan jeg komme til at hænge på det. Vil og lige sige vi havde prøvet at få hjælp til at blive gravid og det var hende som skulle bære det og hun fik nej fra statsforvalting (uegnet). Jeg vil bare godt have lidt hjælp. Jeg vil så lige at jeg støtter hende og vil hjælpe hende med at komme til læge og alle de ting som høre med. For god et menneske er jeg. Men hvad gør jeg?
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
Jeg syndes bestemt at du skal råde hende til en abort, hvis hun er erkleret uegnet til at være mor. Der skal rigtig meget til at man kan bliver erklæret uegnet. Du kommer til at hænge på barnet hvis det er lavet ved den hjælp i har fået. hvilket jeg ikke tror.
Men ønsker dig alt det bedste til dig.
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Hvis hun er erklæret uegnet som mor, er risikoen for tvangsfjernelse stor. Så jeg ville råde til en abort.
Hvis hun har været dig utro, burde i kunne blive skilt med det samme. Hvis hun vil skrive under på det mener jeg.
Kram herfra.
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 24
okt 2010
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Var jeg dig, ville jeg kontakte nogen med forstand på jura!
Og er helt enig med panelet. Når hun er erklæret uegnet er det godt nok risikabelt at gennemføre en graviditet. Dels fordi hun nok vil få barnet fjernet, men også fordi hun højst sandsynligt vil skade barnet inden, grundet hendes adfærd, som jo må være højst kritisabel.
okt 2010
Total i chok