{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.970 visninger | Oprettet:

39+0 - 3 ugers smerte, sker ingenting. {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Har efterhånden lyst til at grave mig selv ned.. smiley

Var ved JM for 2uger siden og hun mente jeg ikke vil gå weekenden ud, da jeg har haft mange symptomer og slemme plukveer i en lille uges tid.
Var ved lægen mandag, for at få et tjek for blærbetændelse + ondt maven og hun mente nu vil det max gå et par dage, og det var norm. med den slags ondt i maven jeg havde(skal siges både lægen og JM har sagt det uden jeg har spurgt ind til det. Altså at fødslen var for døren)
Og er bare helt nede i kuld kælderen, i små 3uger har jeg dagligt ondt og de fleste dag, har jeg ikke lavet andet end at prøve og sove, eller lagt på sofaen, altså ingen overbelastning overhovedet! Da jeg nogen gange har så ondt, at jeg kaster op, begrund af plukveerne/veerne som bare går i sig selv igen.(efter mange timer)
De sidste par dage, har været nogenlunde, uden opkast med stadig ondt (ikke ondt af plukveer, men i maven højreside/toppen, og stikken i underlivet som jeg også har haft meget) og har kunne gør ting derhjemme, men får stadig MANGE plukveer, og får det bare ved at gå fra stuen til køkkenet.. smiley har virkelig lyst til at ringe til min JM mandag ( har først møde med hende fredag) og sige at hun må gør et eller andet. men kan man overhovedet tillade sig det?
Synes det ved at blive for meget af det gode.. og vil bare gerne havde hende ud.. er virkelig bare deprimeret over den her situation.

Undskyld mit lange indlæg, og ynkelige udbrud.. gode råd modtages med kyshånd..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  39+0 - 3 ugers smerte, sker ingenting.
  • #1   24. nov 2012 Det lyder heller ikke særlig sjovt, men mange gange er den sidste tid bare ikke for fed, af flere årsager smiley

Jeg ville bede om en hindeløsning, det ville sikkert sætte godt skup i det hele, sådan som du allerede har det, nævn det evt for JM når du ringer, og hør hende om hvis det er du selvf har lyst, hvornår hun vil lave en på dig:-)

• #2   24. nov 2012 Nej det kan man ikke tillade sig..

Du kan sige at du er træt og ked af det hele - men du har ikke krav på at blive sat igang.
    Jeg lå nærmest i sengen i nogle mdr og måtte endda flytte hjem til mine forældre i 2 uger for at have kørelejlighed til FG når tid var.. jeg havde termin d. 20 februar, var til igangsættelses samtale d 1 MARTS! Der foreslog hun hindeløsning da jeg også bare ved ked og træt af det hele - MEN jeg var altså også 41+2 og fødte så 41+3.

Så du må væbne dig med tålmodighed - det er MAX 2-3 uger endnu

• #3   24. nov 2012 Fik selv HL 39+6 vist nok, i hvert fald før termin smiley

Man skal bare spørge sin Jm, Jeg sagde at jeg ikke ville gå for langt over tid, da risikoen for dødsfødsel forhøjes for hver dag pga moderkagens funktion daler.

Det er selvf individuelt, men på det tidspunkt kørte såå meget i nyhederne med alle de døde børn som kunne være undgået og en bestemt gruppe af dem (KUN) var sket pga de gik over tid, så de fleste kendte til det og var OBS på det, incl mig selv, så JM var fuldt forstående for det. Havde også alm gener og bækkenløsning , men det var slet ikke grunden, grunden var for og mindste risikoen for dødsfødsel!

Skal føde hjemme igen, med en ny JM, og tror hun får samme besked fra mig til den tid smiley

For mig har jeg fået afvide at det stod mig frit for, om jeg ønskede hindeløsning, skønne Hj fødsels JM'ødre jeg har haft smiley

• #4   24. nov 2012 Sådan gik jeg også i flere dage, også besluttede min JM at sætte mig i gang, så da jeg var 39+1 fik jeg taget vandet om morgen og fødte om aften, så hvis du presser nok på, kan det gode lade sig gøre at de gør noget før termin ..

Held og lykke med det hele..

• #5   24. nov 2012 Synes sku heller ikke det skal være tabubelagt og spørge om HL eller igangsættelse som Louise nævner, så længe folk er over 37+ er det lige så normalt og føde og sundt som senere.! smiley

Og HL virker alligevel kun hvis kroppen er klar, ellers kan man få en omgang mere, men min JM sagde at hvis man fødte mere end 2+ dage efter HL- så er det ikke HL'gen som var skyld i det , for det skulle gerne ske meget før, efter den er foretaget smiley

• #6   24. nov 2012 Ringer til hende mandag..
    Hun sagde også sidst, at det ikke lød som om jeg havde det særlig godt. Men med de symptomer jeg havde vil hun mener jeg gik i fødsel ind for 3 dage, nu to uger efter er der bare ikke sket noget.. smiley

• #7   24. nov 2012 Hindeløsning virker kun hvis veerne kommer indenfor 24 timer.

Kommentér på:
39+0 - 3 ugers smerte, sker ingenting.

Annonce