Mega pinligt, men... {{forumTopicSubject}}
Bliver lige nødt til at spørge om noget ;O)
Jeg er blevet den "heldige" ejer af et stk kæmpe stor hæmoride, som sidder udvendigt :-S
Og hold nu op hvor gør det bare helt afsindigt ondt! Kan snart ikke holde ud at være til pga smerter i rumpetten.
Nå, men ikke nok med at jeg har fået denne her satan, så virker det som om at min hæmoride har fået sin helt egen hæmoride, altså der er kommet en udposning på selve hæmoriden.
Er det normalt, eller?
Den har hele tiden blødt en lille smule når jeg har været på wc, både når jeg skulle lave stort (gigantisk smerte!!) og når jeg bare skal tisse.
Men nu er den så begyndt at bløde mere og mere her til aften, er det noget jeg skal være bekymret for?
Jeg har været på apoteket i dag og købe noget creme i håndkøb, men synes ikke at det tager smerten helt. Er der noget andet jeg kan gøre som kan virke smertelindrende?
Tænker om en ispose vil kunne hjælpe, eller om jeg risikerer at få en omgang blærebetændelse ud af det?
Håber virkelig at der er nogen der har nogle gode råd. det kunne være dejligt at kunne sove en hel nat, og ikke vågne med ondt i bagdelen hver halve time
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 65
jan 2012
Jeg kunne godt forestille mig, at det ville hjælpe dig. Men ved som sagt ikke, om det er den creme du allerede har.
jan 2012
jan 2012
Jeg frygtede det selv under min, men jeg slap heldigvis.
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
maj 2012
Det der Xylocain kan det købes i håndkøb?
Malena:
Det er helt ekstremt så ondt det gør
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Is kan få den til at trække sig sammen .
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
maj 2012
Har prøvet på at proppe den op igen, men den er så spændt og øm at jeg ikke kan flytte den.
Men vil da lige prøve at se om jeg kan krympe den med lidt is, om ikke andet tror jeg da at det må være rart at få den bedøvet lidt
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
maj 2012
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 18 Svar: 104
jul 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 202
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 53
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 3 Emner: 46 Svar: 143
Men is det plejer at hjælpe en lille smule, creme og stik piller fra lægen og så har jeg en sidste udvej at få en henvisning til privat hospital, hvor de sætter elastikker på, det har jeg fået gjort, men mine er her stadig væk... så når jeg ikke er gravid mere skal jeg derind igen.. desværre...
Men jeg drikker Movicol hver aften og det har hjulpet mig rigtig meget
Jeg havde på et tidspunkt en der var helt blå og helt hård og den gik i sig selv efter noget tid, hvor jeg brugte creme og is
Håber at din/dine snart går væk og rigtig god weekend..
Føler med dig, for det er et helvede at have hæmorider.
Knus
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 61 Svar: 213
Mega pinligt, men...