{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.062 visninger | Oprettet:

Mega pinligt, men... {{forumTopicSubject}}

Bliver lige nødt til at spørge om noget ;O)

Jeg er blevet den "heldige" ejer af et stk kæmpe stor hæmoride, som sidder udvendigt :-S
Og hold nu op hvor gør det bare helt afsindigt ondt! Kan snart ikke holde ud at være til pga smerter i rumpetten.

Nå, men ikke nok med at jeg har fået denne her satan, så virker det som om at min hæmoride har fået sin helt egen hæmoride, altså der er kommet en udposning på selve hæmoriden.
Er det normalt, eller?

Den har hele tiden blødt en lille smule når jeg har været på wc, både når jeg skulle lave stort (gigantisk smerte!!) og når jeg bare skal tisse.
Men nu er den så begyndt at bløde mere og mere her til aften, er det noget jeg skal være bekymret for?

Jeg har været på apoteket i dag og købe noget creme i håndkøb, men synes ikke at det tager smerten helt. Er der noget andet jeg kan gøre som kan virke smertelindrende?
Tænker om en ispose vil kunne hjælpe, eller om jeg risikerer at få en omgang blærebetændelse ud af det?

Håber virkelig at der er nogen der har nogle gode råd. det kunne være dejligt at kunne sove en hel nat, og ikke vågne med ondt i bagdelen hver halve time smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mega pinligt, men...
Kommentér på:
Mega pinligt, men...

Annonce