{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.585 visninger | Oprettet:

smerter under sex efter fødsel {{forumTopicSubject}}

hejsa.

jeg ved jeg burde gå til lægen med dette problem, men syns det er et lidt "pinligt" emne, så derfor ville jeg høre om andre mødre har samme problem??

Jeg har altid elsket sex, og vi havde det lige optil min fødsel, efter fødslen var vi allerede igang igen kun 3 uger efter.. men det er aldrig rigtig blevet det samme ;(

Tit nyder jeg det i fulde drag, og min mand er super god til at få mig til at komme.. men, men, men, så snart jeg er kommet og jeg igen slapper af kommer smerterne.. min mand er meget veludrustet, og det er som om at han rammer noget, der først er der efter jeg har fået orgasme...

nogle der kender til det el ved hva det er der måske "udvider" sig inden i mig???

Hvis jeg ignorere smerten og fortsætter for jeg mega ondt maven timerne efter... ;( derfor er det ikke så tit vi har sex, og dette påvirker selvfølgelig meget vores forhold...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  smerter under sex efter fødsel
  • #1   24. feb 2012 Det lyder som livmoderen stadig trækker sig sammen.. jeg har ikke sex endnu og jeg er snart ved og være 3 uger efter fødsel.. tør ikke endnu pga jeg er blevet syet..!! men får stadig samtrækninger i maven når jeg fx er på wc osv..

• #2   24. feb 2012 okey.. problemer er jo bare at min datter nu er 1 ½ år ;( det glemte jeg nok at skrive. heh.. så den kan vel ikke stadig trække sig sammen...

• #3   24. feb 2012 Orh ja okay smiley Måske du sku gå til lægen.. det ka være mange ting.. Som fx pulyp eller andre fremmedarter inde i dig?? Jeg vil ihvetfaldt ikke vente 1½ år ...

• #4   24. feb 2012 Lisbeth: Jeg har det på samme måde og jeg har spurgt lægen. De kan ikke finde ud af hvorfor jeg først får ondt efter orgasme, der er ikke noget unormalt inde i mig.

Jeg venter bare med at komme til allersidste øjeblik smiley

Men det er rigtig mærkeligt, men sådan er det også efter jeg har fået emma og hun bliver 4 til sommer.

• #5   24. feb 2012 Måske det psykisk???
    At man har lyst og alligevel ikke ?? Ligesom stress osv??

Og hvor ondt har i det??

• #6   24. feb 2012 Line: er glad for at der er andre der har det på samme måde smiley og at du ikke fejler noget er jo godt..
    men stadig underligt at det så sker..
    vi venter også så vi kommer samtidigt, men det dræber bare lidt stemningen når man siger "nu skal vi komme" heh...

nadia:
    tror ikke det er psykisk, da det jo er noget der begyndte efter fødslen, og vi har altid nydt hinanden, og der har aldrig været problemer før ;(

det er meget med forskel hvor stor smerten er, men det er intet i sammenligning med fødsel el brækkede ben. heh.. det jager bare i mit underliv når han kommer for langt op...
    når jeg er kommet kan jeg fx ikke ride ham , el blive taget bagfra uden det gør ondt.... alm missionær er der ikke så store problemer med

men

• #7   24. feb 2012 Okay??
    ved ikke hva det ka være??

Vil prøve hos lægen eller måske sexolog?? de ved jo næsten alt om kvinde/mande krop

• #8   24. feb 2012 Har hørt mange have ondt i sexen eller efter.. smiley

• #9   24. feb 2012 Det kan være dit bækken som skal trænes op..? Havde selv ondt under sex på den samme måde som du beskriver, altså når han kom for langt op.. Gik til lægen, og der var ikke noget, udover han sagde det ku være jeg skulle træne mit bækken op igen, efter en hård graviditet med bækkenløsning.. Det gjorde jeg, (fik øvelser af en professionel som ved meget om at træne det op) og det hjalp virkelig meget på mig.. Og så er det jo også godt for andre ting smiley F,eks du bliver "strammet op" kan man sige, og du forhindrer inkontinens som gammel..

• #10   25. feb 2012 Hehe ja det kan godt være lidt moodkiller, og det er også svært at gøre det mere end en gang fordi de der smerter kommer...

Jeg har trænet mit bækken og laver dagligt øvelser, så det burde ikke være et problem her.

Jeg tvivler på det er psykisk, aner i hvert falde ikke hvad der skulle være problemet her smiley

Men altså, vi har bare indrettet os efter det, jeg ser det ikke som et stort problem i hvert falde..

• #11   25. feb 2012 maltes mor: hmm jeg dyrker meget sport, og red 5 gange om ugen lige indtil min termins dag. efterfølgene har jeg også redet min. 5 gange om ugen, og det burde være med til at styrke mit bækken.. har også efter fødslen gået i trænings center osv.. men jeg kan da prøve at lave nogle øvelser kun for det.. smiley
    det er da forsøget værd...

men ja ellers må det jo bare været sådan...

• #12   25. feb 2012 Ja okay, men ja prøv og lave nogle knibeøvelser om dagen og se om det hjælper på det smiley

Kommentér på:
smerter under sex efter fødsel

Annonce