smerter under sex efter fødsel {{forumTopicSubject}}
hejsa.
jeg ved jeg burde gå til lægen med dette problem, men syns det er et lidt "pinligt" emne, så derfor ville jeg høre om andre mødre har samme problem??
Jeg har altid elsket sex, og vi havde det lige optil min fødsel, efter fødslen var vi allerede igang igen kun 3 uger efter.. men det er aldrig rigtig blevet det samme ;(
Tit nyder jeg det i fulde drag, og min mand er super god til at få mig til at komme.. men, men, men, så snart jeg er kommet og jeg igen slapper af kommer smerterne.. min mand er meget veludrustet, og det er som om at han rammer noget, der først er der efter jeg har fået orgasme...
nogle der kender til det el ved hva det er der måske "udvider" sig inden i mig???
Hvis jeg ignorere smerten og fortsætter for jeg mega ondt maven timerne efter... ;( derfor er det ikke så tit vi har sex, og dette påvirker selvfølgelig meget vores forhold...
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 18
mar 2008
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Jeg venter bare med at komme til allersidste øjeblik
Men det er rigtig mærkeligt, men sådan er det også efter jeg har fået emma og hun bliver 4 til sommer.
mar 2008
At man har lyst og alligevel ikke ?? Ligesom stress osv??
Og hvor ondt har i det??
sep 2011
men stadig underligt at det så sker..
vi venter også så vi kommer samtidigt, men det dræber bare lidt stemningen når man siger "nu skal vi komme" heh...
nadia:
tror ikke det er psykisk, da det jo er noget der begyndte efter fødslen, og vi har altid nydt hinanden, og der har aldrig været problemer før ;(
det er meget med forskel hvor stor smerten er, men det er intet i sammenligning med fødsel el brækkede ben. heh.. det jager bare i mit underliv når han kommer for langt op...
når jeg er kommet kan jeg fx ikke ride ham , el blive taget bagfra uden det gør ondt.... alm missionær er der ikke så store problemer med
men
mar 2008
ved ikke hva det ka være??
Vil prøve hos lægen eller måske sexolog?? de ved jo næsten alt om kvinde/mande krop
mar 2008
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Jeg har trænet mit bækken og laver dagligt øvelser, så det burde ikke være et problem her.
Jeg tvivler på det er psykisk, aner i hvert falde ikke hvad der skulle være problemet her
Men altså, vi har bare indrettet os efter det, jeg ser det ikke som et stort problem i hvert falde..
sep 2011
det er da forsøget værd...
men ja ellers må det jo bare været sådan...
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
smerter under sex efter fødsel