{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Ik gode venner med mad :/ {{forumTopicSubject}}

Øv øv... min mave er bare ikke gode venner med mad i tiden smiley Hver gang jeg har spist, om det er lidt eller meget eller ja faktisk næsten lige meget om det er 1 stk slik, en skive rugbrød eller en potion aftensmad så får jeg bare ondt i maven smiley øv øv
Lige lidt brok her fra...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ik gode venner med mad :/
  • #2   19. sep 2012 Jeg er også lige akkurat begyndt at få morgenkvalme igen smiley Og jeg er i uge 28+0 i dag, så det kan da være det bare lige er tiden hvor den slags trælse ting skal komme igen? Jeg spiser også ekstremt lidt for tiden, for har hverken lyst eller sultfornemmelse. Og de sidste par måneder har jeg ellers givet den godt gas med maden smiley

• #3   19. sep 2012 Jeg er tit sulten og har lyst til AAALLTT mad næsten men hver gang jeg spiser får jeg totalt ondt i maven smiley øv øv
    med hensyn til plads så er der lidt xtra her synes jeg har en kæææææææmpe mave men lillesøster er for lille... smiley så det ik fordi hun fylder så det nok fordi jeg er fed hahahaha smiley
    eejj øv Linnea med morgenkvalme smiley det er da noget rigtig lort... håber det forsvinder igen hos dig

Kommentér på:
Ik gode venner med mad :/

Annonce