1.117 visninger
|
Oprettet:
gravid og sex {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
undskyld mit indlæg, men ville høre om hvordan i få jeres sexliv til at funger nu hvor i har stor mave på..
det funger nogenlunde, men jeg har den her følse inde i at jeg ikke er god nok til at tilfresstille min kæreste eller at han ikke synes det er dejligt fordi det kan give lidt problemer,..
er der andre som føler det sådan..
apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
Jeg havde aldrig haft en dildo før jeg var i 7-8 månede der sku der ske noget for at holde gnisten:0)
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
Julie, har det på samme måde ved jeg, og maven er tit i vejen kan jeg mærke på hende når vi prøver. Og der er da nogle stillingere som er svære at lave nu hvor maven er så stor som den er blevet. Men som de andre også siger, udforsk lidt
Her har vi da prøvet lidt andre stillingere af
Men ja, helt klart snak med ham, el. overrask ham med noget nyt
Men ja, kæresten går mere op i nu, at tilfredstille mig end hende selv, da hun føler det tit kan være besværeligt, men så må jeg jo bare tage lidt over
Men det vigtigste værktøj er nok at kunne snakke om sådan nogle ting helt klart
feb 2012
El. omvendt ridestilling
feb 2012
feb 2012
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 27 Svar: 63
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Og her var det mig der blev ekstra forkælet hver gang. I og med at jeg bar på barnet, så følte han at han gerne ville gøre lidt ekstra. Hvilket var rart.
Ville da god nok blive pissed hvis han forventede det omvendte.
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
aug 2009
feb 2012
Sabdra, du bliver i hvert fald nødtil at snakke med ham. For det lød meget egoistisk af din kæreste.
aug 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Svar: 1
feb 2012
Helt enig
aug 2009
feb 2012
Vil ikke syntes det er normalt. Han burde kunne se skønheden i dig som person i det hel taget og ikke pga maven. Og jeg syntes da det er kanont flot til min kæreste med den mavse
Og man bliver nødtil at tænke på hinanden.
Hvordan tror du han ville regere, hvis du gjorde det samme overfor ham?
Og bare brugte noget andet om hans udseende.
Nu kender jeg ikke din kæreste, men lyder til at jeg kan ramme ret plet at han ville blive noget så truffet/gal/sur/ked af det, hvis du gjorde.
Måske bruge den, og sige til det til ham, og spørge hvordan han ville havde det hvis det var omvendt?
At vende ting om kan tit (nogle gange), hjælpe, hvis de ikke kan se at det de gør er forkert.
Jeg ved i hvert fald, at hvis min kæreste sagde ligende til mig, så ville jeg da blive noget ked af det, og usikker på mig selv.
Man forventer da et eller andet sted, at hvis nogle skal give en selvtillid, så er det da i hvert fald ens kæreste. Men det din kæreste gør, giver da den modsatte effekt.
aug 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 118
gravid og sex