861 visninger
|
Oprettet:
Sex mens man er gravid {{forumTopicSubject}}
Har lige det her spørgsmål.
Kan der ske noget ved at have sex når man er gravid ?
Og skal man eventuelt bruge noget beskyttelse for en sikkerhedsskyld ?
Og lige noget andet kan det godt passe man skal have lidt mens. agtige smerter når man kun er 4 næsten 5 uger henne ?
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
er alle gået i seng
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 619
mens lignede smerter er meget normalt.
jul 2008
kan man godt gøre det uden beskyttelse .?
det sker der ikke noget ved eller hvordan.
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
ej, det sker der ikke noget, det er sundt, og det r godt for barnet, da det så an høre,mærke og føle at mor og far har det godt og hygger sig . =)
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
jul 2008
Jubii
Er bare så mange for at miste den lille .
Så hellere spørger for meget end for lidt
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Men ja som de andre siger, gå ud og tøm dig bagefter så det ikke ligger og giver betændelse.
de mens lignende smerter du har er ganske normale og dem får alle vist. Tidspunktet er helt fint, de hedder lagiment smerter dem du mærker der føles som menses smerter. Det er din livmoder du kan mærke der begynder at strække sig.
jeg kan da fortælle dig at det var dem der gjorde at jeg opdagede min graviditet. Og så bryst spændinger, men blev ved med at have de mens smerter men der kom jo ingen mens. testede.. den var negativ men har været ca. 3 uger henne der og der har jeg jo allerede mærket dem lidt men fortsatte med at have de smerter 14 dage senere hvor jeg har været 5 uger henne så testede igen og der var den positiv, så det er normalt at du mærker dem nu. Det gør næsten alle omkring 4-5 uger og ved mange bliver de kraftigere de næste par uger, det gjorde de ved mig for så helt at aftage da jeg var 10 uger henne.
så det lyder som det helst bør være
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Og det vigtigste ved sex er - efter min mening - at det styrker jeres forhold til hinanden. Som kommende mor er det let at trække sig ind i sig selv og lade sit liv opsluge af det voksende menneske. Men du skal huske på din mand. Selvom du er gravid har han stadig behov. Og mænds behov for intimitet, nærhed og sex er meget stærkt, så det må man ikke tage fra dem.
Hørte denne sande historie af min mands kollega: Han var blevet far, og fælles havde ham og konen en datter på snart 1 år. Så var de sammen ved lægen til sundhedsundersøgelse af datteren. Lægen spørger hvordan det går: jamen fint. Så spørger han manden: hvad med sexlivet? Jaaaa....det gik jo ikke så godt. konen var så optaget af datteren at han ikke havde fået sex siden før fødslen... Lægen kigger på konen og svarer: du kan godt sprede ben og give ham noget, for ellers så skrider han sq...
Så selvom i får børn, så husk nu jeres mænds behov...
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 312 Svar: 1.298
jul 2008
NU er kæresten glad
Hehe han troede lige han skulle ventet 8 måneder nu med at få noget igen...
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
vi havde sex 4 dage inden jeg fødte. så er er ingen hindring der hhe
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Nogle mænd finder det også meget tiltrækkende når de kan begynde at se at deres kæreste er gravid og have sex for så er det lidt en bekræftelse i hans manddom samtidig at han kan se at han har "befrugtet" hende. Så man behøves nødvendigvis ikke begynde at føle sig flov over at man ser tyk ud og man derfor ikke føler sig så sexet og er bange for at han synes det samme. For sådan er det ikke altid.
Min er i hvertfald blevet lidt mere "lysten" efter han kan se jeg har fået mave på.
så det behøves heller ikke være en hindring for sexlivet derud over
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 36
Dem har jeg også haft/har.. jeg er 6+4 idag, så det skal du ikke være urolig for
Og til det andet spørgsmål, Det er bare at komme igang, det skader ikke, tværtimod..
Sex mens man er gravid