{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Endnu et indlæg om plukveer {{forumTopicSubject}}

Hej tøser.

Så er jeg startet efter en lang ferie hvor jeg er begyndt at døje med mit bækken:-( igår på job gik nogenlunde jeg blev skånet rigtig meget i mine opgaver ( arbejder i plejen) men så idag var der en borger der var syg og det gav lidt flere opgaver bækken klarede det ok, men fuck hvor har jeg bare haft plukveer mange gange idag... Nu ligger jeg på sofaen og har ikke lyst til at finde ud af om de kommer igen når jeg kommer op... Er nu lidt bekymret har heldigvis fri i morgen, så må jeg et smut forbi lægen, hvis der er det samme. Det gør ikke ondt, men min mave bliver helt hård hvilket er retubehageligt. Skal lige sige jeg er kun i uge 17.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu et indlæg om plukveer
  • #1   14. aug 2012 Heej ja desværre lider rigtig mange af det men dit lyder præcis som jeg havde det i første graviditet og jeg blev sygemeldt fra 5 måned pga alle de plukveer (: så hellere tag en tur forbi lægen og hør hvad de siger til det (:

• #2   15. aug 2012 Ville os tage en tur forbi lægen... Jeg har selv arbejdet i plejen og fik os tidlige plukveer og det resulteret i at mit fostervand gik ned og fik min livmoderhals til at åbne sig og var ved at gå i for tidlig fødsel i uge 27, så pas på dig selv og den lille...

• #3   15. aug 2012 Tak jeg har været ved hende idag, plukveerne er heldigvis stoppet, men har begyndende bækkenløsning, så foreløbelig er jeg sygemeldt i 14 dage og skal til fys... Så jeg skal gå og slappe den her hjemme.

• #4   15. aug 2012 Åhh det var godt, husk virkelig og slappe af og pas på dig selv så smiley mindste du mærker så hen og ligge og tage det med ro, sådan jeg kører det lige nu med at ligge fast i seng eller på sofaen og må kun gå på wc og i bad :S

Kommentér på:
Endnu et indlæg om plukveer

Annonce