12. feb 2011 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 28 Svar: 76
til jer der har haft blærebetændelse {{forumTopicSubject}}
I sidste uge fik jeg ved 3 lægebesøg afvide jeg havde bakterier i min urin så fik en 3 dags pencillinkur mod blærebetændelse.
Idag sku jeg så ind med en ny urinprøve der sku sendes til esbjerg og tjekkes for streptokokker tybe b og da jeg var inde med den spurgte jeg sygeplejersken om hun ikke osse skulle tjekke om bakterien var jde af kroppen da jeg jo er færdig med min pencillinkur. Hun kigger meget dumt på mig og spørg om jeg ikke selv føler den er væk og at så skal hun ihvertfald ha en urinprøve mere da der ikke er nok i den første.
Skal de ikke tjekke om bakterierne er forsvundet af dem selv når man er gravid og har fået konstateret blærebetændelse for jeg vidste ikke engang jeg havde det før de sagde det i fredags og har jo ikke selv ku mærke det så hvordan sku jeg ku sige om det er væk??? Har en del plukveer og har haft det et stykke tid uden at tænke over at det var andet end normalt når jeg var så langt henne men har stadig mange plukveer bare jeg bevæger mig og det er ret ubehageligt og vil egentlig gerne vide om pencillinen har virket da jeg egentlig har haft det helt a h til i weekenden med opkast og alt muligt pga pencillinen... Sys hun var ret træls den sygeplejerske for når jeg ikke engang vidste jeg havde det til at starte med hvordan ka jeg så vide om det er væk? ?
Håber ikke det blev alt for rodet og håber der er en af jer skønne piger der kan fortælle mig hvordan prosedyren egebtlig er ved blærebetændelse
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
Under min graviditet og fødte bla andet før tid fordi jeg havde en blærerbetændelse jeg ikke kendte til .. For den kan jo sætte gang i en fødsels ..
Men de gange jeg havde, var jeg ikk klar over det, det blev også altid opdaget ved lægen .. Og når jeg havde afsluttet min pencellin kur skulle jeg komme med en ny urinprøve for at se om den var væk ..
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 28 Svar: 76
til jer der har haft blærebetændelse