{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Maven vokset? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt forvirret.
Må tilstå jeg ikke ved alt om graviditet. Men jeg er ca. 7 uger henne nu. Er det normalt at min mave allerede er begyndt at vokse?
Jeg spiser super sundt og drikker sundt og jeg spiser ikke overdrevet meget. Så det kan næppe være at jeg har taget på i lynfart.
Er det normalt at jeg allerde kan se forskel? Jeg synes det er underligt da jeg normalt kan se mine hofteknogler stikke lidt ud, og nu er hofteknoglerne "der inde" et sted ;p

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maven vokset?
  • #3   29. jul 2012 Ja tænkte nu også det nok ikke var baby smiley Følger en del med i hvad der sker for hver uge smiley Men syntes det virker lidt voldsomt. Jeg er tynd ja, men havde slet ikke forventet at se nogen forskel før omkring 12-15 uger for det havde jeg nemlig læst hehe. Så jeg er sådan helt "Wow der må være noget galt?" ;p

• #4   29. jul 2012 Det er heller ikke kun mig der kan se det. For først tænkte jeg at jeg er indbildsk. Men min mor, stedfar og kæreste har alle lagt mærke til det :I

• #5   29. jul 2012 For det første så skal du da tilmelde dig vores gruppe, for os der har termin i marts;p og for det andet så ja!;) jeg er 7+3 hene og jeg er SÅ rund!! Det er helt vildt. Ligner seriøst en der er i 4-5 måned!! Men som de andre skriver er der bare nogen hvis mave er meget oppustet!:)

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #6   29. jul 2012 Jeps, det er som de andre skriver pga. Omrokeinger indeni maven.. Det er altså ikke bebs endnu smiley

Det er normalt at blive oppustet og føler sig meget tyk, som regel falder de lidt igen også begynder den rigtigt at vokse derefter...

• #7   29. jul 2012 Jeg startede lige med at tage 3kg på, på trods af at jeg havde en del kvalme og ikke rigtig spiste. Fra uge 7-11 poppede min mave lidt ud og den var meget oppustet om aftenen. Men siden da er der ikke rigtig sket mere, heller ikke vægt mæssigt.

• #8   29. jul 2012 B&D - Jeg har ansøgt om medlemskab i gruppen smiley

Ihh er glad for at høre det ikke bare er mig hehe.

Kommentér på:
Maven vokset?

Annonce