{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Maven. {{forumTopicSubject}}

hvornår begyndte i og kunne se maven voksede?

Sidst var jeg i uge 22 inden jeg var generet af mine almindelige bukser, men i denne graviditet syntes jeg allerede maven er begyndt og bule, og jeg er kun i uge 8+4 ca, har ikke været ved lægen endnu:-)

selvfølgelig kunne jeg se maven var vokset sidst inden jeg kom i uge 22, men jeg syntes allerede nu i denne graviditet at nogle af mine bukser er begyndt og være irriterende og have på, hvilket jeg ikke oplevede sidst.

sidst tog jeg kun 13kg på igennem hele graviditeten, dette tror jeg næppe holder denne gang.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maven.
  • #2   28. jan 2012 mange som er 2.gangs gravid viser mave hurtigere smiley Jeg måtte bytte mine normale bukser ud 4+ smiley lige efter jeg havde fået bekræftet at jeg var gravid måtte jeg købe bukser da jeg var meget oppusetet og fik meget meget meget hurtig mave.. skide svært at blive ved med at skjule den til sidst *G*

• #3   28. jan 2012 puh ha, ja min mave ligner også en der er 15-18 uger henne i forhold til som jeg så ud første gang...

men jeg er da glad for det er normalt den kommer tidligere anden gang, det er da betrykkende smiley

er det også normalt og tage mere på anden gang??

• #4   28. jan 2012 Jeg er også 2 gangs gravid og kan sagtens være i mine almindelige bukser endnu. Man kan godt se at maven er vokset men bukserne genere ikke. Jeg har for længe siden købt ventebukser, men ikke taget dem i brug endnu.
    Jeg er 17+

• #5   29. jan 2012 Mine bukser begyndte at irritere mig da jeg var omkring 12 uger henne smiley

• #6   29. jan 2012 Første gang kunne jeg faktisk også skjule min mave frem til uge 22. Denne gang til uge 20. Selvom min mave er større denne gang tog jeg mere på vægtmæssigr sidst. Kunne passe mine bukser hele graviditeten igennem med Naya og kan jeg også indtil videre i denne er 33+6 smiley

• #7   29. jan 2012 Jeg er 29+4 idag, og kan stadig sagtens være i de fleste af mine almindelige bukser uden problemer smiley

• #9   29. jan 2012 der er godt nok forskel på hvordan det er med os kan jeg læse. Lidt sjovt og høre hvor meget forskel der egentlig er.

Jeg bruger også stadig mine alm bukser, Men der er som sagt et bestemt par som irritere lidt og have på. I hvert fald hvis jeg skal sidde i længere tid. Måske måden de sidder på der gør det. De sidder lidt lavt og kommer til og trykke nederst på maven som så gav nogle jag i underlivet.

• #10   29. jan 2012 mulle du har nok ret omkring det oppustethed. Jeg syntes min mave er gået i stå selvom jeg ikke tager jern endnu. Spiser en masse Men der kommer ikke en masse den anden vej.. Ja beklager detaljen:)

Men der må jo være en større optagelse:)

Kommentér på:
Maven.

Annonce