6.896 visninger
|
Oprettet:
gravid og nedsunket livmoder. {{forumTopicSubject}}
Ja, min livmoder hænger rigtig lavt - dvs at jeg kan mærke livmoderhalsen stikke 2 mm ud af skeden når jeg sidder ned.. Jeg er gravid i uge 10+ og er helt vildt nervøs for at der kan ske den lille noget når det er som det er.. Søger derfor nogen der har prøvet det samme, som vil dele deres erfaringer..
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 121 Svar: 550
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
Tror det er en super ide at kontakte lægen i morgen. Held og lykke med det
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jeg har desværre ikke nogen viden om det, men håber at du kan gennemføre din graviditet uden problemer
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Min er også sunket ned, dog først efter jeg fødte..
Nogle kvinder har en bindevævssygdom der gør at ledbåndene i bl.a livmoderen bliver skrøbelige..
Min sank ned så den hang 5 cm uden for, jeg blev henvist til gyn på Randers sygehus som sendte mig til genoptræning hos fys.. Der fik jeg nogle øvelser som hjalp mig meget..
Jeg spurgte til graviditet, og overlægen i Randers sagde det INTET betød, jo større baby bliver jo mere vil livmoderen bevæge sig op.
Min er så, desværre, faldet ned igen og kan ikke trænes på plads, jeg er derfor sendt til Randers igen.
Jeg har svært ved at tisse og tømme mig helt fordi livmoderen presser på blæren, derfor skal jeg opereres, jeg har bedt om at få sat en elastik på som trækker livmoderhalsen op på plads, men den virker desværre sjældent på ungen kvinder.
Gør den ikke det, så skal jeg få et barn mere hurtigst muligt, og når det er 'ovre' fjerner man underligt pga gener og smerte
sep 2011
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 372
Kvinder med nedsunket livmoder må ikke under nogen omstændigheder føde selv..
(det var ordret hvad fødselslægen sagde til hende) ..
sep 2011
sep 2011
gravid og nedsunket livmoder.