{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Kom nu onsdag...!! {{forumTopicSubject}}

For halvanden uge ca. var jeg til jordmoder og hun måle min mave til 23cm, det samme som min læge havde målt den til da jeg var der 4 uger tidligere smiley Og da det var i underkanten af gennemsnittet så ville hun gerne have mig til tjek igen efter 14 dage og det er så på onsdag, men nøøøjj hvor er der lang tid til onsdag..
Jeg er lidt blandet omkring det at hun muligvis er lille, på den ene side vil man jo altid gerne ha' at ens baby vokser sig stor, men på den anden side så er der jo det mindre der skal fødes smiley Og i min familie får næsten alle små babyer, så tænker også bare at hun nok bare er som alle de andre i familien.. Og hun bevæger sig super meget og tit rundt i maven så det ser jeg da som et tegn på sundhed...
Men alligevel vil jeg bare gerne ha' at onsdag var imorgen så jeg ved mere..
Ja, jeg skulle lige ud med mine tanker..
jeg er nu 29+5

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom nu onsdag...!!
  • #2   8. jun 2012 Kan godt forstå du så gerne vil have det bliver på onsdag smiley ville jeg nok også gøre i dit sted.
    Positivt er at der er masser af liv smiley

Men lige med hensyn til det med at føde en lille baby, det kommer meget an på hvor hurtigt det går. Begge mine har vejet 3,1 kg og 3 kg, og min søn som er nr 2 blev født på 40 min fra første ve. Og min datter 2½ time efter første ve.
    Begge 2 meget intense fødsler, men klaret uden smertelindring eller behov derefter. I mit tilfælde ville jeg panikke hvis jeg vidste at min baby var stor, når jeg føder så hurtigt smiley

• #3   9. jun 2012
    Kan godt forstå at du venter spændt, jeg fik at vide at min søn lå under gennemsnittet og ikke var særlig stor, men da jeg fødte ham 3 uger FØR tid vejede han 3240 gram, så lille var han ikke;) og det var på trods af 10-12 skanninger, som havde sagt noget andet;)

Og så vil jeg også lige sige at det gjorde langt mere ondt at føde min dreng som ikke var super stor, i forhold til min datter som vare noget større;) hun gjorde faktisk slet ikke ondt at føde (på trods af knap 4 kg) smiley

• #4   9. jun 2012 Har været lille hele vejen igennem med lillepigen og hun var heller ikke stor til div. scaninger - kontrol'er... Men hun fulgte sin egen kurve og det var okay...

• #5   9. jun 2012 Axl vejede 2750, og jeg mærkede ikke rigtigt noget...

Kommentér på:
Kom nu onsdag...!!

Annonce