{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Carina
Carina
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 91

Bettepigen kom... {{forumTopicSubject}}

Ja så er vi lige kommet hjem fra patienthotellet med vores skønne prinsesse smiley

Det hele startede onsdag nat kl 3 hvor jeg havde kraftige plukveer. Det tog noget tid før det tog til synes jeg.
Kl blev 22 torsdag aften og ville ind på fødestuen og tjekkes da jeg synes de var rigtig onde. Jeg havde åbnet mig 1 cm og mih livmoderhals var 2 cm. Vi blev sendt hjem igen, hvor jeg skulle tage et varmt bad og slappe af så godt jeg kunne.
Kl. 3 samme nat ringede jeg til fødestuen og sagde jeg ikke kunne mere. havde åbnet mig 4 cm og var i fødsel, så kom ind på en stue.
Det hele tog til, og vi snakkede om smertelinding. Jeg kom i vand og fik akupunkttur, men synes ikke det hjalp overhovede.
Jeg bestemte mig for en epiduralblokade(, og det blev jeg bare glad for). Kæresten var knap så glad. Han besvimede midt under min bedøvelse. Puha det var ikk nemt, Sler ikk når det var mig der skulle ligge stille og ikke bevæge mig. Men vi fik ham på benene igen og jeg fik klaret min bedøvelse færdig. Den gav mig nogen timers ro, hvor jeg godt kunne mærke veerne men ikke at det gjorde ondt.
Omkring ved 14 tiden tog de veer til. Kunne mærke dem meget mere nu. Jordmoderen sagde hun lå forkert med hovedet. at det lå på tværs. Vi prøvede alt for at hun skulle dreje sig lidt. Men hun ville ikke. Og det var tale om kejsersnit hvis ikke hun ville inden noget tid.
Fik af vide at jeg skulle ud og tisse en sidste gang, og kunne knap nok gå derud før jeg fik en rigtig stor presseveer. Kom tilbage og så gik det stærkt. 15 min med presseveer kom lillepigen til verden.

D. 10 juli kl. 18.16 kom lillepigen til verden og vejede 3300 g og var 52 cm lang.
(4 dagefør termin)

Billeder kommer ind senere... :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bettepigen kom...
Kommentér på:
Bettepigen kom...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce