{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

intet hjælper {{forumTopicSubject}}

nu har jeg her idag kun været ude og handle og ellers har jeg slappet helt af som min læge og dem fra svanger gangen sagde jeg skulle

men synes stadigvæk ikke det har virket på mine smerter i bækkenet
i nat havde jeg så ondt at min sa. smerter var ingen ting i forhold til
fik dog alligevel ro til at kunne sove en time også startede det forfra igen

men idag har jeg stadigvæk rigtig ondt
ingen blødninger, heller ikke mere toiletbesøg end normalt
så fatter ikke at det kan blive ved at gøre så ondt

hvad kan man gøre når det at slappe af ikke virker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  intet hjælper
  • #2   6. jun 2012 sa smerter ?

• #3   6. jun 2012 sa smerter = smerter fra spontan abort

og jeg har prøvet med varmepude men kan ikke holde ud at ha den på længere tid af gangen

og pernodil tager kun lige toppen i en times tid

• #5   6. jun 2012 kunne være jeg skulle prøve de to ting tak for rådet

• #7   6. jun 2012 nej det har jeg ikke men der er jo heller ikke mere end 6 uger til termin

så tror jeg vil prøve dine råd også tage til lægen i morgen og lade han undersøge mig

• #8   7. jun 2012 Med din historie det sidste stykke tid ville jeg nok lige snakke med lægen eller jordemoder og hvad du kan/skal gøre, kan jo være du evt kan låne sådan et bælte som skulle hjælpe mod smerter fra bækkenløsning, det havde jeg sidste graviditet, hvor jeg ikke kunne sove til sidst pga smerter. var heldig hvis jeg fik et kvarter på hver side og ryggen, inden jeg måtte ud af sengen.

• #9   7. jun 2012 Du kan få et bælte som mange med BL bruger, med god virkning.
    Jeg husker godt hvilket helvede det var de sidste mange uger af min graviditet.
    Men jeg ville nok lige give lægen eller JM et kald, for det lyder som om du har meget ondt.

• #10   7. jun 2012 Det der bælte - hjælper ikk en skid !! smiley Ihvertfald ikk på mig, jeg er kommet på krykker, fordi min BL er så slem ... det er noget der hjælper ....

Men altså ring til lægen, det havde jeg gjort hvis jeg havde haft li så ondt, som du beskriver

• #11   7. jun 2012 de gange jeg har været gravid, har jeg haft rigtigt mange søvnproblemer, pga. smerter, og har brugt det rigtigt meget at gå i bad, så har jeg fået ro på kroppen lige lidt, og nogen gange lang tid nok til at kunne falde i søvn mens roen stadig var der...
    jeg kan ikke tælle hvor mange gange jeg er gået i bad midt om natten, og nogen nætter 2 gange!!! det var det eneste der hjalp på mig, for min kære læge ville ikke hjælpe mig med noget der gjorde det lettere for mig..

og mht. din bækkenløsning så skal du nok ikke regne med smerterne bliver mindre, men ved at du holder dig i ro så forværres de bare ikke, det var sådan jeg fik det at vide, i det hele taget skulle man ikke vente med at gøre noget til det var uudholdeligt, for det ville ikke blive bedre, men man kunne holde det ved det stadie det var nået..

• #12   7. jun 2012 min læge mener uden at ha set på mig at det ikke er bækkenløsning

men har også haft en dejlig nat uden smerter
    tog et langt varmt bad igår og det var så afslappende at jeg faldt i søvn med det samme
    har kun været vågen for at gå på toilet ellers ikke andet

og har heller ingen smerter her til morgen
    så tror bare at den lille virkelig har presset på for at komme ned og lægge i mit bækken
    en følelse som jeg aldrig har prøvet før så det har nok været en blanding af chok og smerter

men har bestilt tid hos lægen for at få undersøgt det med bækkenløsning

• #13   7. jun 2012 Du skal snakke med dem på svanger. Er sikker sikker sikker på det er BL og du ville have SÅ godt af akupunktur. Hvis lægen ikke gider hjælpe så tag affære selv. smiley

• #14   7. jun 2012 okey prøver at ringe derop her idag og høre om de gider tage mig op og se på mig

• #15   7. jun 2012 Ja det ville jeg ... og de skal lytte eller skal din jordemor.

• #16   7. jun 2012 altså jeg har slet ikke fået nummeret til min jm
    så har slet ikke kunne få fat i hende under min graviditet hvis der har været noget

er det normalt at man ikke får deres nummer?

• #17   7. jun 2012 Ehhh NEJ!! Har du ikke været til jordemorbesøg så?? Eller er det på sygehuset

• #19   7. jun 2012 jeg har ikke fået noget nummer til hende overhovedet og jo har været til jordemor besøg en del gange nu fordi jeg er sat i tidlig indsats så det undrede mig også hvorfor jeg ikke fik det fra starten af

har kun hendes navn ikke andet

men var til lægen idag og han tjekkede mig og undersøgte mit bækken og det er ikke bækkenløsning jeg har dog har lille manden presset sig hårdt ned i mit bækken at mine ligament bånd er ret ømme og efter undersøgelsen er jeg også lidt øm i mit bækken men det er normalt siger han

Kommentér på:
intet hjælper

Annonce