{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.913 visninger | Oprettet:

Banana
Banana
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167

Blødning uge 12+2? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige brug for at dele det med nogen - vil ikke fortælle faren det og ødelægge hans 1.maj.

Jeg blødte tidligere, da jeg tissede - frisk blod, men opblandet med udflåd (hvid) - så alt i alt mørk-lyserødt (undskyld detaljerne).

Det var så meget at papiret var helt farvet - men der er heldigvis ikke kommet mere siden! (Nu 2 timer siden).

Jeg har ikke ondt - så satser på det "bare" var et sprængt blodkar af jeg bar noget lidt tungt tidligere eller et sprængt blodkar pga. en gang sex imorges (så kommer der jo godt gang i pulsen :p).

Jeg regner med jeg smider mig i sofa/seng resten af dagen - så der er ro på kroppen og så ringer til min læge imorgen for en sikkerhedsskyld da vi først har tid til NF d. 9 maj.

Jeg pletblødte meget minimalt (2-3 dråber pr. tisegang ved 3-4 toiletbesøg) 8+1 så tænker det måske også bare kan være jeg er en af dem der får min "mens" selv om alt er som det skal være... Min cyklus var inden 5 års p-piller 29 dage, så det passer jo fint med det.

Men lyder min plan med at blive nedlagt resten af dagen og så ringe til egen læge imorgen tidlig ikke rationel nok - eller bærer jeg mig helt forkert ad?

Det er vist hvad jeg lige har brug for at vide - nu tager jeg mig en lur, så slår det tiden lidt ihjel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.
  • Handymand tømre til justering af dørpumpe+dør 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blødning uge 12+2?
  • #2   1. maj 2012 Når der ikke er kommet mere blod siden, så syntes jeg det lyder ganske fornuftigt at du bare ligger dig og slapper af.

Men kommer der mere, eller får du ondt, så ville jeg ringe i dag smiley

• #4   1. maj 2012 Jeg styrtblødte da jeg var i uge 12 pga blodansamlinger fordi min moderkage lå lidt anderledes. Så man kan godt bløde uden det har betydning for bebs.
    Slap du bare af som du skriver du vil og så ring og hør lægen ad imorgen ja. Så længe der ikke sker mere og det ikke gør ondt.

• #5   1. maj 2012 Jeg blødte fra jeg var 5 uger til 14 uger- sådan lidt ind i mellem. Fik afvide at jeg ikke skulle bekymre mig med minder der kom meget og der var klumper og jeg fik ondt. Er i dag 20 uger og det går fint. Slap af og pas på dig selv :0)

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #6   4. maj 2012 Der skete heller ikke mere - har blødt en anelse siden tirsdag aften - fik tid ved lægen onsdag, der bekræftede alt var normalt.

Jeg har bare bestemt det må passe sig selv - så jeg er tilbage ved mit aktivitetesniveau smiley I dag har det betydet 20 km cykeltur og 3 km gåtur - det er nu engang sådan jeg har det bedst.

Blødninger forsvinder også jo mere motion jeg får - så mon ikke jeg skulle tage hesten ud på en tur søndag smiley

Kommentér på:
Blødning uge 12+2?

Annonce